اولین تبلت و لپ تاپ ریلمی ۲۵ خرداد رونمایی می‌شود

برند ریلمی در تاریخ  ۱۵ ژوئن برابر با ۲۵ خرداد، یک مراسم رونمایی برگزار می‌کند و طی این مراسم از گوشی ریلمی   GT ۵G مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی خواهد کرد. در این مراسم نخستین لپ تاپ و تبلت ریلمی نیز رونمایی خواهد شد.

اولین تبلت و لپ تاپ ریلمی ۲۵ خرداد رونمایی می‌شود

برند ریلمی در تاریخ ۱۵ ژوئن برابر با ۲۵ خرداد، یک مراسم رونمایی برگزار می‌کند و طی این مراسم از گوشی ریلمی GT ۵G مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی خواهد کرد. در این مراسم نخستین لپ تاپ و تبلت ریلمی نیز رونمایی خواهد شد.

مطابق پیام مطبوعاتی ریلمی، بخش تجارت تلفن‌های هوشمند ریلمی "با جهشی" قابل توجه، رشد کرده است و اکنون زمان آن رسیده است که این برند شامل"محصولات جهشی" بیشتری در صنعت لوازم الکترونیک باشد.

لپ تاپ‌ها و تبلت‌های آینده که توسط ریلمی ارائه می‌شوند، با تلفن‌های هوشمند ریلمی و سایر محصولات اکوسیستم AIoT کاملاً ادغام می‌شوند تا تجربه کاربری بی نظیری را به طرفداران و مشتریان ارائه دهند.

 تبلت و لپ تاپ ریلمی

داشتن لپ تاپ و تبلت در کارنامه ریلمی، نه تنها برای ریلمی، بلکه به طور کلی برای همه مارک‌های BKK Electronics تازگی دارد. فهرست محصولات ریلمی شامل دستگاه‌های هوشمند مانند تلویزیون، دوربین‌های ۳۶۰ درجه، ساعت، دستبند هوشمند، ترازو، لامپ و بسیاری دیگر از محصولات است.

همه این محصولات، بخشی از استراتژی ۱ + ۴ + N این شرکت هستند که نزدیک به ۵۰ محصول AIoT را در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کرد و انتظار می‌رود ۱۰۰ محصول دیگر در پایان سال جاری وارد بازار شود.

منبع: انتخاب

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها