مروری بر زندگی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ قسمت اول؛

سرلشکر زاکانی؛ "افشاگر" و "دادگاه برو" اما همیشه تبرئه، حتی بعد از حکم حبس!

علیرضا زاکانی، سیاستمدار کهنه‌کار و اصولگرایی است که افشاگری‌های متعددی در کارنامه خود دارد. او اکنون برای سومین بار، سودای کرسی ریاست جمهوری را در سر دارد.

سرلشکر زاکانی؛ "افشاگر" و "دادگاه برو" اما همیشه تبرئه، حتی بعد از حکم حبس!

مریم محمدپور: در سه دوره متوالی در دوران ثبت‌نام‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری، علیرضا زاکانی شناسنامه‌اش را به دست گرفته و راهی میدان فاطمی شده است. در دوره پیش، از نگاه شورای نگهبان صلاحیت کافی برای ورود به عرصه رقابت‌ها را نداشت اما این دوره، شانس به او رو کرد. زاکانیِ 56 ساله، نسبت به دو دوره گذشته، دست‌کم دو سِمَت جدید را تجربه کرده است، یکی ریاست مرکز پژوهش‌های اسلامی و دیگری ریاست مجمع عالی بسیج کشور با جایگاه ۱۹ سرلشکری است. شاید این اضافه شدن این دو سمت، رزومه‌اش را در دید اعضای شورای نگهبان پر و پیمان کرده است.

زاکانی و سمت‌هایش در طول زمان

زاکانی که تنها کاندیدای تهران ی این دوره از انتخابات است، بیش از هر چیز به عنوان نماینده مجلس شناخته می‌شود، در حال حاضر، چهارمین دوره‌ای است که محل کارش میدان بهارستان است. پیش‌تر نماینده مردم قم بود و حالا نماینده مردم تهران.

بسیج، خانه دیگر زاکانی است. او سالها رئیس سازمان بسیج دانشجویی بوده و البته پیش از ریاستش، تنها به عنوان عضو، سخنرانی می‌کرده، به عنوان مثال در سال 78 و پس از حوادث 18 تیر، در روز بیست و سوم تیر زاکانی در کنار حسن روحانی سخنران مراسم بود.

چهره دیگر زاکانی در حوزه پزشکی است. وقتی سمت رسمی ندارد، در بیمارستان دولتی امام خمینی تهران و مجتمع درمانی ولیعصر مشغول به طبابت است. او عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر نیز بوده است.

او همچنین یک چهره رسانه‌ای است؛ مدیر مسئول هفته‌نامه پنجره است و زمانی صاحب امتیاز وب سایت جهان نیوز (متعلق به جمعیت رهپویان) بوده است. زاکانی همچنین دو دوره عضویت در هیات منصفه دادگاه مطبوعات را در رزومه خود دارد.

ازدواج با یک همسر شهید و پدرِ سه دختر

زاکانی که خود از نوجوانی در جبهه بوده، پس از جنگ با همسر یک شهید ازدواج می‌کند که یک فرزند هم داشته. معصومه پاکتچی سالیان متمادی در مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران نقش ایفا کرده. حاصل این ازدواج سه دختر به نام‌های طیبه، مریم و زینب است. محل زندگی دختر دومی در جریان این انتخابات حاشیه‌ساز شد. او برای تحصیل به دانشگاهی در سوییس رفته بود و فرزندش همانجا به دنیا آمد. موضوعی که زاکانی علاقه زیادی به خبری شدنش نداشت.

حاشیه‌های تحصیلی آقای دکتر

حواشی درباره درس و مشق علیرضا زاکانی دو بار دامان او را گرفت. یک بار وقتی تجدیدی‌هایش در مدرسه خبرساز شد و بار دیگر درباره مشروطی در دانشگاه و تغییر رشته‌اش. زاکانی تجدیدی‌هایش را تایید کرد و گفت مربوط به زمان جنگ بوده که امکان حضور در مدرسه را نداشته و البته بعدا خوانده و قبول شده. سه ترم مشروطی‌اش را یک سایت خبری منتشر کرد و زاکانی یکی از این سه ترم را تایید کرد و آن دو ترم دیگر را به دلیل تاخیر در انتشار نمرات دانست. موضوع خبرساز دیگر این است که او با قبولی در رشته "دستیاری کودکان" به دانشگاه رفته و با مدرک "پزشکی هسته‌ای" فارغ‌التحصیل شده. موضوعی که به گفته خودش با "تاکید مسئولان دانشگاه" به علت جانبازی اتفاق افتاده است.

دادگاه برو و افشاگر

زاکانی در طول حیات سیاسی خود همواره جنجالی بوده، او پای ثابت مناظره‌هاست مخصوصا وقتی در برابر مصطفی تاجزاده قرار بگیرد. در یکی از این مناظره‌ها، زاکانی دست به افشاگری زد. او برای اولین بار نام اکبر طبری را به عنوان "بیچاره کننده دو رئیس قوه قضائیه " عنوان کرد و گفت که "عزل او کافی نیست و باید محاکمه شود".

او از این دست افشاگری‌ها بسیار دارد؛ تشکیک در مدرک تحصیلی محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد ، طرح موضوع روابط حسین فریدون با برخی از بدهکاران بانکی و همچنین پرونده فساد مالی در شرکت بیمه ایران (توسط هفته نامه پنجره) از جمله آنهاست. او به پروپای برخی سیاسیون هم پیچیده است. مثلا تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را در مجلس هفتم کلید زده و باعث شده نقش خانواده‌ هاشمی را در این دانشگاه کمرنگ شود یا پیگیر نقش قاضی مرتضوی در پرونده کهریزک بوده است.

برخی اظهارنظرهای او با شکایت همراه شده و پایش بارها به دادگاه باز شده، حتی یک بار پس از رسیدگی به شکایت وزارت نفت، زاکانی به جرم نشر مطالب خلاف‌واقع به یک سال حبس تعزیری (قابل تبدیل به جزای نقدی) محکوم شده و این حکم را دیوان عالی کشور نیز تایید کرده اما او پیگیری کرده و تبرئه شده. حسین فریدون، وزارت اطلاعات و... نیز به اتهام نشر اکاذیب از او شکایت کرده اند اما او در نهایت تبرئه شده است.

دارایی‌های آقای کاندیدا

زاکانی اموال خود را اینگونه اعلام کرده است: دو واحد ۹۵ متری در خیابان ایران واقع در شهر تهران است و همسرش نیز یک‌خانه ۷۵ متری در پردیسان قم دارد.

مخالف دیروز و موافق امروز برجام

زاکانی پیش از انتخابات مخالف برجام بود و حتی چند ماه پیش از عبارت "لاشه متعفن" برای آن استفاده کرده بود. او پیش‌تر در مجلس نهم کمیسیون بررسی برجام را راهبری کرد. او اما چند روز پیش در یک نشست خبری انتخاباتی، نظراتش را چرخاند و گفت راه مذاکرات برجامی را ادامه می‌دهد.

بنیانگذار یک جمعیت "فولکس واگنی"

انشعابات زیادی از جریان‌های راست و چپ داشته‌ایم، یکی از آنها که بازوی راست جریانات سیاسی متولد شده، "جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی" است. علیرضا زاکانی بنیانگذار آن است و در سال 87 از وزارت کشور مجوز گرفته و در اوایل سال 88 رسما آغاز به کار کرده. جمعیت رهپویان، جمعیت محدودی است و تنها با اعضای موسسش شناخته می شود: علیرضا زاکانی، زهره الهیان، محمد دهقان، پرویز سروری، مهدی طائب، حمیدرضا رستمی، مالک شریعتی و فریدالدین حداد عادل. در ادبیات سیاسی ایران به اینگونه جریانات، "احزاب فولکس واگنی" گفته می شود.

بیشتر بخوانید:

آقا محسن؛ محافظی که بعدها چریک و حالا کت و شلواری شده/ «تام جی اندرسون» پسر رضایی بود؟

مهرعلیزاده؛ اصلاح‌طلبی با یک کامیون سِمَت

امیرحسین قاضی زاده هاشمی؛ نامی که از پسرعموی وزیر به کاندیدای ریاست جمهوری تبدیل شد

سعید جلیلی؛ دانشجوی علم الهدی و مرید مصباح/ جمله معروف احمدی نژاد درباره نتیجه عملکرد او چه بود؟

عبدالناصر؛ اقتصاددانی با سابقه "اصلاح" پیام‌های امام/ پسر همتی در کدام سریال‌ها بازی کرده است؟

ابراهیم رئیسی و حضور در رقابتی دو سر برد/ مردی ساکت با سمت‌ها و حاشیه‌های زیاد/ داستان تابستان 67 چه بود

منبع: خبر فوری

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 117
  • تیزبین
    0

    این تو بمیری از اون توبمیری ها نیست نمی‌تونید جریان انقلابی را متوقف کنید ان شاء الله رئیسی با عزت و اقتدار رئیس جمهور خواهد شد

  • خخخ
    0

    از ترسمون دیگه جرات نداریم مطلب بنویسیم،،وقتی حکم قطعی را هم کسی جرات ندارد در مورد ایشان اجرا کند،!تو خود بخوان حدیث مفصل از این .مجمل،،،مدار کش؟؟؟؟؟با نفوذی که داره بایست رییس ج.....بشود

  • ناشناس
    0

    ایشون العان هم مردود هست و هم مشروط

  • رمضانی
    0

    مردی از جنس احمدی نژاد ، به رقیب ناجوانمردانه توهین می کندتا تمرکز واعصابشو بهم بریزه که دقیقا تاکتیک بزن دررو می باشد که البته همتی با آگاهی از این موضوع و عدم توجه به او با دادن لقب سوپرپوشش نامش را درتاریخ رقابتهای ریاست جمهوری موندگار کرد

    نظرات شما -
    • مینا
      0

      مریم رجوی به شدت مخالف زاکانی است. شد.

    • به مرغ مینا
      0

      درود بر مریم عشقم مریم و مینا جوووون

    • ناشناس
      0

      همتی جرئت نداره جوابشو بده. جوابی نداره که بده. وگرنه یک درصد اگه میتونست جواب بده تو شک نکن خودشو جر میداد تو مناظره. چون انقدر گاف دادن که حد نداره

    • محمد
      0

      همتی جوابی نداره بده .فقط داره حرف مفت میزنه و به مسایل حاشیه ای می پردازه . مثل اب بازی نخبه ها (خخخ)تو پارک

  • مینو
    0

    خدا رو شکر اکثر کاندیداها از سهمیه هاشون در تحصیل استفاده کردن و به مقامات بالا رسیدن حال برای قشر جوان افسرده که سهمیه ای نداشتند و از رسیدن به رشته مورد علاقه ای که لیاقتشو داشتند باز ماندند کاری بکنید

  • .
    0

    زاکانی وامثال زاکانی به این نتیجه رسیدند که برحام تنها راه نجاتشان است الان برجام از قرآن برایشان عزیزتر است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چی زدی؟!!! خوبی؟!

  • رامان
    0

    اقای زاکانی لطفا بگویید در این چند سال چه کارنامه اجرایی داشته اید ؟؟فقط حرفهای سیاسی و زیبای انقلابی زده اید یا مثل سعید محمد به گفته های خود جامه عمل پوشانده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایشون هم مثل سعیدمحمد عزیز و فداکار، فداکاری کرده و کار کرده. ایشون با مفسد مبارزه کرده و سعیدمحمد ابرپروژه ها و تحریم ها را مدیریت کرده است. هر دو برای ما عزیزند

  • م و ر چ ه
    0

    زاکانی از مجلس ۲۰درصدی اومده کسی بهش رای نمیده الکی خوشه

    نظرات شما -
    • ع
      0

      کیفیت مهمتر از کمیت.نمونه اش واقعه عاشورا.

    • ون
      0

      فکر کنم تو عاشورا کمیت برنده شد و کیفیت منهدم شد

    • محمد
      0

      اربابات میگن 48 درصد تو میگی 20؟

  • Mehman
    0

    باز دمش گرم جلوی طبری ایستاد

    نظرات شما -
    • و
      0

      مرده جلوی قالیباف وایسته

  • ناشناس
    0

    کذاب سوپر پوششی.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خوبه پوشش از روی فساد امثال همتی و فریدون و جهانگیری و طبری برداشته بخاطر این ازش ناراحتند .البته هر کدام از این آقایان نوچه هایی دارند که به صورت سلسله مراتب به آنها هم می خورانند

  • میلاد
    0

    خبر فوری کم دروغ بنویس چقدر از همتی گرفتی که این طوری داری مزخرف میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • رضا
    0

    درودبردکتر زاکانی عزیز و دوست داشتنی آقای همتی ومهر علیزاده جرات جوابگویی به سوالات ایشان درمناظرات را ندارند چرا آقای همتی ازمناظره با ایشان میترسه

    نظرات شما -
    • ب رضا
      0

      از ترس جفتک .فعلا که شجاعترین اینها مهرعلیزاده و همتی هستش

  • کیوان
    0

    خبر فوری زاکانی کسی هست که زمانی که همه از حسین فریدون و اکبر طبری میترسیدن رفت تمام دزدی هاشونو دراورد و خیلی ها نمیدونن این زاکانی بود که باعث شد اکبر طبری و حسین فریدون مجازات بشن . اگر خبر فوری داری از همتی حمایت میکنی منصفانه حرف بزن اونی که مردمو در بورس و ارز و دلار بدبخت کرد همتی بود و زاکانی کسی هست که با مفسدین مبارزه کرد .

    نظرات شما -
    • غیر قابل نشر
      0

      وچه محکومیت ومجازاتی خدا نصیب شمر نکند!!!!!

  • ایرانی
    0

    خبر فوری انقدر ضایع از همتی حمایت نکن

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      خبر فوری همینطوری خوار هست اشتباهی منفی دادم

  • ناشناس
    0

    من ایشونو از نزدیک دیدم واقعا ادم فهمیده و دلسوزی هست و اصلا مغرور نیست کم دروغ بنویسید

  • ناشناس
    0

    در خواب باید برجام را ببینند کاش میشد اداره کشور را به مدت یکسال به این قماش بدیم

    نظرات شما -
    • زیباخفته
      0

      سالها قماشهایی مثل تو متلک گو وبی ادب بودید یک سال هم بدید به قماشی که با ادبند و وجوابگو و پرکار ومردمی

  • سیروس
    0

    واقغا حامیان و شرکای زاکانی چه اشخاصی هستند که حتی پس از محکومیت کسی جرئت ندارد سراغ او برود .

    نظرات شما -
    • رئوف
      0

      هیچوقت محکوم نشده،چونکه با سند و مدرک مفسدان رو محکوم کرده

    • مینا
      0

      زاکانی اربابان بعضی ها را رسوا کرد

    • کهوری
      0

      اشتباه منفی دادم درود برزاکانی

  • کاربر ناشناس
    0

    ریسی به میدان میرودانشاالله

    نظرات شما -
    • رای
      0

      ناشناس منظورت میدان ترباراست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • ب رای
      0

      ن منظورش سبزه میدان وبازار دلارو طلاس مفلوک

    • ب ب رای
      0

      مفلوک خودتی ملعون کی میره سبزه میدون ساندیس خور

  • رضایی
    0

    یعنی این تیپ قیافه ها بسیار خطرناک اند نه پاسخگو هستند و نه انتقاد پذیر وای به حال مردمی که اعتراض کنند

  • ناشناس
    0

    سلام بر کره شمالی.

    نظرات شما -
    • خ
      0

      زاکانی بعضی ها را بد سوزوند

    • اسپند
      0

      صدرحمت به کره شمالی که روی پای خودش ایستاده وصد باریکلا که از گاو های شیرده بهتر است.اما ما نه کره شمالی هستیم نه گاو شیرده بلکه ما ایرانیم وایران هم رئیس جمهور مقتدر ومردمی می خواهد نه ترسو وبزدل وپشت میزنشین ومتلک گو.

    • ....
      0

      بهتر از لیبی شدن که با 3 تا برجام خودشو نابود کرد

  • وحید
    0

    جناب آقای زاکانی خار چشم همه افساد طلبان که با سند و مدرک گردن کلفتان مفسد رو به دادگاه میکشونه شجاع کارآمد

    نظرات شما -
    • یک ایرانی
      0

      به اسپند:شما تشریف ببرید شهروند کره شمالی که اقتصاد مقاومتی هم داره بشین !!!!!

  • زرگانی
    0

    رای من زاکانی بعضی‌ها اونجاشون بسوزد خخخخه روحانی جفا کرده خخخه درود بر محسن رضایی خخخه

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سلام بر زاکانی ورئیسی ونیروهای انقلابی

    • زرگانی
      0

      دوست گرامی که با نام بنده به دیگران توهین میکنی!...اگر چه من رایم رییسی بود و به ایشون رای دادم! ولی به خودم اجازه نمیدم در مورد دیگران اینطور کامنت بذارم!...براتون متاسفم که پا جای پای امثال همتی و جهانگیری گذاشتید!

  • ناشناس
    0

    قیافه زاکانی بعد از انصراف تو این هفته دیدنیه.

    نظرات شما -
    • سمیه
      0

      کسی که برای رضای خدا به تکلیف عمل میکنه تغییری در چهره اش جز لبخند انجام تکلیف نیست . زاکانی درستکاره

  • محسن
    0

    سلام بر زاکانی

  • زاکانی
    0

    زاکانی صدای ملت ستم کشیده ازبی تدبیری دولت هاست زاکانی مرد میدان است .والسلام.

    نظرات شما -
    • ساندیس خور
      0

      اقا سهمیه ساندیس ما رو چند روزه به دستمون نرسوندند ما هم دیگه کامنت ها رو کلیک نمیکنیم

    • اکبر
      0

      تو که ان شا الله راست میگی ،لعنت خدا و رسول بر دروغ گو

  • هما
    0

    زاکانی می‌رزمد مفسد می‌لرزد

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      زاکانی میرقصد مفسد کف و سوت و هورا میکشد

    • ایرانی
      0

      چرا الان رزمشون شروع شده؟!!!!

    • مفسد
      0

      مفسد مگر فقط به پول دزد،یا معلوم بودن موی سر خانمها میگن ؟؟رانت خوار،،استرس وارد کردن به مردم بخاطر منافع خود و خودی،،تخریب دولت های منتخب مردم،،،بدون درس خواندن مدرک گرفتن،،،چقدر بنویسیم!!!به خیلی کارها میگن فساد،

  • علیرضا
    0

    درود بر زاکانی

  • بی نام
    0

    بی سواد پر رو

    نظرات شما -
    • .
      0

      عین اربابت حسن کلید توهین می‌کنی.

  • علی
    0

    خشونت از گفتارش پیداست به چه می نازی به جایگاه سرلشگری یا دکتری یا نماینده مجلس یا.....همه اینها مدیون کسانی که در جنگ کشته شدن و تو و امثالهم نونشو میخورید به والله قسم اگر این جنگ و رانتش نبود چهار تا گوسفند هم بهت نمیدادند .بقول شاعر گر گدا معتبر شود از خدا بی خبر شود .

    نظرات شما -
    • ایران مظلوم
      0

      عالی بود !!!

    • امیر
      0

      اینکه همتی نامه داده بنزین را کنید5000تومان و ده ها مورد دیگر وهمتی هیچ جوابی ندارند بدهد را میگی خشونت...همتی با شارلاتان بازی وکولی بازی به هیچ سئوالی پاسخ نمیدهد وضعیت اسف بار امروز نتیجه ی کارنامه نکبت بار اوست

    • ع
      0

      ای حسود منافق چشم دیدن نیروهای مخلص را نداری.

    • منم مختار رزمنده دفاع مقدس
      0

      این زاکانی تو پشت جبهه بود خودم برگردونمش پشت جبهه یه بسیجی بود اما طفلک کمی ترسیده بود گذاشتم پشت جبهه در قسمت تدارکات به رزمنده ها ایستگاه صلواتی خدمت کند اما در این حین میگه ای دشمن تدارکات را بمباران کردند و او دستش ترکش خورد یادش بخیر خیلی پنیر میخورد همیشه پنیر کم داشتیم از بس ناخنک میزد

  • جواد
    0

    لعن بر هاشمی

  • فرهاد
    0

    خدا دروغگویان را لعنت کند مردک همیشه بد برجام را میگفت حالا منافق وار طرف دار برجام شده به خیلی ها اهانت کرد لیاقت ریس جمهوری را ندارد

    نظرات شما -
    • م
      0

      مردک همتی به بنزین ۵هزارتومان توصیه کرده است عجب منافق دروغگو بی است

  • داریوش
    0

    درود بر زاکانی ،چه در زمان جنگ و چ الان جان خود را در طبق اخلاس گذاشته برای مبارزه با جناح وطن فروش زر و زورو قدرت

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      این اخلاس شما بیشتر به اختلاس نزدیکه تا اخلاص!!! اخلاس آقای زاکانی از گندی که به دیوان محاسبات با انتخاب بذرپاش زده کاملا مشخصه!!! واقعا که درسته آدمهای خوابیده رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده هرگز!! این الانصاف اخوی!

  • احمد
    0

    یکی از زاکانی بپرسه جای مهر رو پیشونیش چی شده؟ لیزر کرده یا آرایش؟ خداییش نفاق و ریا اینارو به جایی رسونده که به اونچه که دیروز می نازیدند الان شرم می کنند :)) ..... بعدم صبح تا شب میگه مرگ بر آمریکا و دخترش سر از سوئیس درمیاره ...

    نظرات شما -
    • م
      0

      مریم رجوی هم از زاکانی خوشش نمی‌آید چه شباهتی بین بعضی نمک نشناس های داخلی و مریم رجوی است

  • سمین
    0

    زاکانی‌بی‌ادب‌ه‌وقتی‌احمدی‌نژاد‌رسوا‌گری‌میکرد‌به‌دل‌می‌نشست‌ولی‌این‌زاکانی‌خودش‌باسهمیه‌دکتر‌شده‌و‌به‌هر‌جا‌رسیده‌عاریه‌ای‌‌ه‌و‌البته‌تقلب‌وغیره‌اصلآ‌لیاقت‌نداره‌ادم‌‌جوابشو‌میداد‌همتی‌زرنگی‌کرد

  • اسی
    0

    ای کاش شماره موبایل زکانی را داشتم دست یک مشت مفسد گردن گلفت رو میکردم بهش پدرشان در بیاره اختلاسهای چند صد میلیاردی بیت المال

    نظرات شما -
    • اسی برو واسه پپسی
      0

      نه اشتباه کردم برو در نوبت ساندیس امضاء شد

  • م و ر چ ه
    0

    ب محسن رضایی رای میدم

  • اشنا
    0

    فعلا دیواری کوتاه تر از دیوار روحانی نیست شب دراز است قلندر بیدار صدا و سیما هم که مشغول موشک باران دولت است

  • سرباز
    0

    واقعا حکایت بعضی ها و مخصوصا خبر فوری، حکایت خرسوار و پسر اوست. چرا از اینکه کسی در برابر فساد می ایستد ناراحتید و به او می تازید. از یک طرف دم از فساد در کشور میزنید و در بوق و کرنا میکنید از طرفی ضد کسی هستید که علیه فساد است.یک جو ایمان داشته باشید.خجالت دارد. بالاخره کدام طرفی هستید؟ (البته میدانم که چاپ هم نمیکنید)

  • ناشناس
    0

    برای همه واضح و آشکار است که زاکانی مرد مبارزه با فساد و فاسد است. و رسواکننده آنها. پس اگر کسی مخالف این امر خیر است شک نکنید خودش مفسد است و دل چرکین. اینی که عرض میکنم حمایت از کاندید نیست. و شاید به او رای ندهم. ولی میدانیم که او درستکار است و یک مبارز تمام عیار در مقابل مفسدین دولت و کل کشور. پس اگر کسی ازش بد میگه حتما گوشه چشمی به اختلاس و رانت و دزدی و... داره که نمیتونه خوبی های این مرد رو تحمل کنه. تماااام

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      این چه تحلیلی بود ؟؟!!!!!!

    • مینا
      0

      فقط منافقین کوردل چشم دیدن امثال زاکانی را ندارند

  • فرهنگی
    0

    خبرفوری! انشالله که بامقاله بالبه نوایی رسیده باشید.وگرنه مزدوری بدون مزد خسرالدنیا والاخره است.

  • سید سجاد
    0

    مدارک تحصیلی که با سهمیه باشه ارزشی نداره ،برادر خانم بنده دیپلم را با زور پدر و مادر گرفت ،ایشان جبهه رفت و در کنکور شرکت کرد و چون سهمیه ایی بود مهندسی دانشگاه تهران قبول شد ، ایشون میگفت درسها را نمی فهمیدم لذا بیشتر سربه سر استاد می گذاشتم،زاکانی هم یکی مثل ایشونه و البته بسیار دریده و پر ادعا،درخت پر بار سرش پایین است،و این طبل توخالی پر صداست

    نظرات شما -
    • م.
      0

      ای بدبخت های کینه ای زمان جنگ که کسی خبر نداشت قرار سهمیه باشد کسی که جبهه می‌رفت دنیا و خوشی های آن را طلاق داده بود امثال شما بی غیرت ها هم زیر پتو بودید و الان اراجیف میبافید.

  • حمزه
    0

    درود خدا بر زاکانی

    نظرات شما -
    • .
      0

      مرگ بر منافق کینه‌توز.که چشم دیدن نیروهای مخلص را ندارند

  • سید ابوالقاسم
    0

    وقتی جنگ تمام شد ،بحث ادغام ارتش و سپاه شد نیروهای سپاه فاقد درجه بودند و اولین اشتباه این بود که بدون تحصیلات جنگی و حضور در دانشگاه نظامی بصورت بیلی درجه سردار ،سرتیپ و... گرفتند وازطرف دیگر با سهمیه و بدون مطالعه در کنکور شرکت کردند و در رشته هاو دانشگاههای طراز اول کشورکه بعضالیاقت نداشتن قبول شدن ،زاکانی هم سرلشکری و پزشکی اش بیلی است،برای همینه زیاد حرف میزنه چون عمل نداره

    نظرات شما -
    • سید محسن
      0

      واقعیت را گفتید ،بنده در همان روزها در وزارت دفاع بودم ،شاهد بودم که کسانیکه درجه پایین تری برایشان آمده بود به دیگران که در جه بالاتری آمده بود فحش رکیک و زشت می داد که من چیم از تو پایینتر بود ؟!!

    • ناشناس
      0

      سپاه و ارتش عزیز هست که کشور رو نگه داشتن. سپاه و ارتشه که در مقابل آمریکا وایساده. در مقابل داعش وایساده. خودکفا شده مهندسی و هوا فضا و... اون وقت سپاهیا سواد ندارن؟! لابد سواد رو آقای جهرمی و دولت روحانی داره که کل مملکت رو بخاطر یه ماهواره معطل کردند و میلیاردها هزینه شد و آخرش هم ناموفق؟؟!! خودتو به خواب زدی نمیشه بیدارت کرد

    • به سید
      0

      عالی بود .....

    • ن
      0

      ابوالمنافق حیا کن اگر رشادت های رزمندگان ارتشی و سپاهی و بسیجی نبود تو و امثال تو با آزادی نمی تونستی اراجیف ببافی.

  • حامی
    0

    طرز گفتن و نوشتن و تیتر زدن این خبر مثل بی بی سی است.پس باید بگیم خبر فوری اب را بریز اونجا که میسوزه

    نظرات شما -
    • هما
      0

      خبر فوری و بی بی سی رای ما رئیسی.

  • احمد
    0

    جعلی بودن سند زاکانی مبنی بر بنزین 5 تومنی رو خبرگزاری ها و کانالهای تلگرامی منتشر کردند ...

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      همتی لال بود بگه جعلیه . تو براش زبان شدی

    • سید علی
      0

      زاکانی با دروغ دغل میخواهد خرید مراد را سفر شود

    • هما
      0

      اگر جعلی بود همتی جواب می داد اصلأ همتی کیش و مات شده بود.کم دروغ بگید . دروغگویی شیوه مرسوم همتی و یارانش.

  • ف
    0

    احسنت بر آقای زاکانی شیرمادرت حلالت دلاور انقلابی

  • کاربر ناشناس
    0

    خوابس

  • حسین
    0

    خبر فوری بی بی سی بهترین عنوان برای سایت خبر فوری .

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      چرا شما ها هر جا حرف حق گفته بشه انگ ضد انقلاب و ....‌را می زنید ؟!!!!

  • محمود
    0

    درود بر زاکانی مرد نترس

  • اکبر
    0

    من اگر دکترای پزشکی داشتم ترجیح میدادم در بیمارستان و کلینیک ها ی خیریه و ...به مردم کمک کنم تا در مجلس حرف مفت بزنم و پول شبحه دار بمنزل ببرم مگر اینکه مدرکم جعلی باشد

    نظرات شما -
    • ع
      0

      اکبر منافق نسوز.

    • محمد
      0

      چه ربطی داره ؟!!!

  • سید حسن
    0

    خدا رحمت کند شهید باکری ،ایشون میگفت که دعا کنید که شهید بشید که اگر بمانید یا منزوی می شوید یا مجبورید برای گذران روزگار با مفسدان و دنیا پرستان همراه شوید ،واقعا حرف ایشان حکیمانه بود

    نظرات شما -
    • یاسین
      0

      انسانهای پاک اینده رو می دیدند حالا ببینید به کجا رسیدیم واقعا این ضرب المثل ژاپنی با شرایط ما هم خونی داره میگه اگر بخواهی سیستمی را از بین ببری یا نابودش کنی ((((((((کارهای بزرگ رو به ادمهای کوچک واگذار بکن و کارهای کوچک رو به ادمهای بزرگ ))))))).

  • حسین
    0

    همتی دلاور،بنزین پنجهزار تومان،در سال ۹۸

  • کاتب
    0

    زاکانی کاندیدای صادق ، جسور و بادانش ریاست جمهوری است که می تواند " امیرکبیرثانی " باشد .

  • ناشناس
    0

    سر لشکر زاکانی .. سردار قاسمی .. سرهنگ عباسی .. علامه شریعت مداری .. علامه علم الهدی .. علامه احمد خاتمی.. علامه جنتی .. علامه پناهیان .. علامه حمید رسایی.. دیگه چ میخوایم

  • ناشناس
    0

    ما که از زاکانی غیر از جفتک پرانی نمایشی چیزی ندیدم.. کار همتی درسته که بهش اهمیت نمیده

    نظرات شما -
    • ن
      0

      همتی چیزی برای گفتن نداشت

    • زرگانی
      0

      در ماجرای آبان ماه 98، جناب همتی قیمت بنزین رو 5 هزار پیشنهاد داده!...ولی میاد جلو دوربین و به مردم میگه من مخالف افزایش قیمت بنزین بودم!!...زاکانی هم سند میاره میگه تو مخالف افزایش قیمت بنزین نبودی!بلکه میگفتی که 3 هزار تومن کمه و باید 5 تومن بشه!!...بعد حالا شما میای می نویسی زاکانی فقط داشت جفتک میزد؟!!...خخخخ...واقعا خیلی باحالی!...چی زدی داداش ؟!!

  • زرگانی
    0

    زاکانی من توپ توپم خخخه من همه را بازداشت کردم خخخخه من گفته باشم دروغ نگیرد خخخخه من من منم من من منم من رستم دستان هستم خخخه من زاکانی هستم ایران ارث پدرمه هههه همه برید به درک خودم تنهایی انقلابی اصل فیکون هستم خخخخه

    نظرات شما -
    • زرگانی
      0

      خدا رو شکر زاکانی پته همتی و امثال همتی رو ریخت رو آب !...شما چرا از دست من و زاکانی ناراحتی ؟!...خخخخ..نکنه از جیره خورای همتی بودی؟!...نکنه حقوق سر ماهت از بنزین 3 هزار تومنی تامین میشده که ناراحتی؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها