پسر متلک پران شوهر زن جوان را جلوی چشمش کشت

زن و شوهر مشهدی که صبح زود برای ورزش و پیاده‌روی از خانه خارج شده بودند گرفتار سرنوشتی هولناک شدند.

پسر متلک پران شوهر زن جوان را جلوی چشمش کشت

حدود ساعت 6 صبح پنجشنبه گذشته به قاضی حسن زرقانی، بازپرس جنایی مشهد خبر رسید که مردی جوان در یک درگیری خونین در خیابان شهید رستمی‌2 با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

با حضور تیم‌ تحقیق معلوم شد که عامل این جنایت جوان موتورسواری بوده که از محل گریخته است. همسر مقتول که در صحنه درگیری حضور داشت در حالی که هنوز در شوک حادثه بود به ماموران گفت: صبح زود با همسرم برای ورزش و پیاده‌روی از خانه خارج شدیم.

پس از ورزش در حال پیاده‌روی بودیم که موتورسواری هنگام عبور از خیابان به من متلک گفت.

وی ادامه داد: همسرم عصبانی شد و به موتورسوار اعتراض کرد اما مرد موتورسوار کمی جلوتر توقف کرد، از موتورش پیاده شد و به طرف همسرم آمد.

او فحاشی می‌کرد و با همسرم به مشاجره پرداخت و لحظاتی بعد چاقویی از جیبش بیرون کشید و به همسرم حمله کرد و چند ضربه به او زد.

در آن لحظات با جیغ و فریاد از مردم کمک می‌خواستم اما کسی در خیابان نبود که به کمک همسرم بیاید. وقتی شوهرم با بدنی غرق خون روی زمین افتاد، مرد مزاحم سوار موتورش شد و فرار کرد.

اظهارات این زن در حالی بیان می‌شد که در بررسی‌ها معلوم شد مرد جوان که حدودا 40 ساله بود بر اثر اصابت حدود 8 ضربه چاقو جانش را از دست داده است.

در این شرایط تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد اما هیچکس جز همسر مقتول شاهد جنایت نبود و کسی قاتل فراری را ندیده بود.

در این شرایط ماموران به بررسی‌ تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداختند و توانستند تصویری از مرد موتورسوار به دست آورند اما وقتی شماره پلاک موتور او بررسی‌ شد معلوم شد که پلاک مخدوش و جعلی است.

در این شرایط مشخصات قاتل فراری در اختیار تمامی تیم‌های گشتی پلیس قرار گرفته و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل موتورسوار ادامه دارد.

منبع: حادثه24

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • نادان
    0

    امنیت را مدیون مسئولان هستیم *داخل شهر بوده این اتفاق افتاده اگه تو پیچ گردنه میبود چه اتفاقی می افتاد؟

  • محمد
    0

    مطمئن بوده که نمیتونن پیداش کنن راحت کارشو کرده رفته مشخصات چیو دادین؟! نه موتور و نه قیافه اون فرد مشخصه پلاکشم مخدوشه خوب مشخصاتی که بشه کسی رو پیدا کرد اینا بوده که ندارین اخه چرا بلوف زیادی میزنین امنیت هم جای بلوف زدنه بیا اینقدر بلوف زدین اینم وضعیت امنیت خدا ازتون نگذره با این شکل حکومت مردم رو بدبخت کردین...

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      خدا رحمتش کنه. خیلی چیزها نقش دارند تا یک صبح پنجشنبه برسه و توش به همین راحتی جون یک انسان و پرونده یک زندگی مشترک برای همیشه تموم بشه، بماند. ولی درسته، خیال این آدم کش و آدم کش های دیگه را خیلی وقته راحت کردن همون های که تا همین حکومتی که شما همه چیز را از چشم اون میبینی قاتلی را دستگیر میکنه و میخواد حکم قصاص را اجرا بکنه # هشتک اعدام نکنید راه میندازن و هزارتا چرت و پرت دیگه به قول خودشون حقوق بشری علم می کنند و نمیذارند ناقضان حریم امنیت یک درس حسابی بگیرند.

  • عابد
    0

    مشهد شهر فساد دور از جون ادم های خوبش. .چطور اسمشو مقدس گذاشتند

  • رثا
    0

    چ حرامزاده هایی پیدا میشن متلک گفته بعد شوهررم کشته چقدآدم باید شیطان سفت باشه این کارو کنه

  • مهدی
    0

    دستی دستی زنه شوهرشو به کشتن داده اگه یه کم التماس شوهر ش می‌کرد واز انجا دورش می کرد این اتفاق رخ نمی داد.

  • جواد
    0

    تورو خدا اگه کسی راز پوست سحر قریشی میدونه به منم بگه ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها