وزیر راه و شهرسازی:

مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا پایان شهریور تمدید شد

وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه جامع املاک و اسکان کشور تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا پایان شهریور تمدید شد

محمد اسلامی دقایقی قبل در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن مهلت ثبت نام مردم در سامانه املاک و اسکان کشور که تا ۱۹ خرداد ماه بود، ستاد ملی مقابله با این مهلت را تا پایان شهریور ماه تمدید کرد.

وی افزود: انتظار داریم تا مردم در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام در سامانه جامع املاک و اسکان کشور اقدام و کمک کنند تا یک بار برای همیشه در تاریخ کشور، وزارت راه و شهرسازی بتواند بر اساس اطلاعات و آمار واقعی برنامه ریزی برای تولید و عرضه مسکن کند تا از این طریق دیگر شاهد وجود شکاف در وضعیت عرضه و تقاضای مسکن نباشیم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • علی۵
    0

    یعنی شما نمی دانید کی چه مسکنی دارد؟ دنبال بهانه برای قطع کردن یارانه هستید؟ اگر ندانید مردم چه مسکن هایی دارند؛ همان بهتر بروید بمیرید و اگر میدانید و میپرسید عجب جانورهایی هستید

  • من
    0

    غلط زیادی کردین

  • محمد
    0

    هیچ کس ثبت نام نمیکنه الکی زور نزنید.

  • کلاس آنلاین
    0

    هر 5 سال سرشماری جمعیت میکنین اونوقت نمیدونین چن تا خونه تو ی ایران هست !؟ اگر هنوز آمار دقیق ندارین بهتره که در وزارت خونه رو تخته کنین . در ضمن فضولی توی ثروت و دارایی مردم به شما ربطی نداره . به کسی ربط نداره که هر شخصی چقدر ثروت داره . اون هم از راه حلال مثلن ساخت و ساز یا تجارت یا هر چیزی که از رانت اصلاعات و زدوبند بدور باشه . به شما چه ربطی داره که شخصی با ثروتش 99999 تا خونه ساخته و کرایه نمیده . مگه از ارث بابات خرج کرده .

  • تاوان جنگ با پولدار
    0

    خدا لعنتتان کند ، سری به بنگاه های مسکن بزنید و اوضاع اجاره ها را ببینید ، آسیبش را فقط مستاجر میبیند

  • شهروند
    0

    باسلام، متآسفانه این طرح باعث فرار سرمایه ها از کشور می‌شود، چه دلیلی دارد که ایرانی ها در ترکیه و..... با خرید ملک سرمایه گذاری می‌کنند، ولی بعداز انتشار این بخشنامه بد فروشنده خانه زیاد شده؟ چرا کاری نمی‌کنید که سرمایه گذار خارجی بیاید در ایران، نه اینکه باعث فرار مغز ها و سرمایه ها از کشور عزیزمان شوید، این کشور مزین به خون شهدا هست باید آنرا قوی و ثروتمند کرد، کشوری از نظر سیاسی قدرتمند هست که از نظر اقتصادی هم قوی باشد........

  • بهرام
    0

    چرا نمی خواهید مسئولین از ثروت مردم اطلاع داشته باشند در تمام کشورهای پیشرفته نهادهای ذیربط در هر لحظه میتوانند محل زندگی هر شخصی ،مقدار درآمد و ثروت ( املاک و حسابهای بانکی ) اورا رصد کنند و هیچکس نمی تواند از پرداخت مالیات سالیانه که به درامد و ثروت بیش از حد معقول تعلق می گیرد سر باز زدند و عدم پرداخت آن محکومیت های سنگین بدنبال دارد . در عوض چنانچه درامد مالیات دهنده کمتر از حد نصاب کشوری باشد ، مقداری از ان پس داه می شود ویا چنانه فرد مذکور مقداری از درامد خودرا برای حوزه های شخصی و یا اجتماعی ( مانند کمک به سازمان های خیریه و یا شهردای جهت هزینه برای رفاه بیشتر مردم و یا حتی باز سازی و نوسازی محل کار و زندگی خود ) هزینه کرده باشد . از مالیات و عوارض کسر و به او پس داده می شود . در ایران ولی ثروتمندان که املاک زیاد و حسابهای ملیارد ی دارند حتی حاضر نیستند باندازه یک کارمند معمولی مالیات بپردازند .

  • ناشناس
    0

    میشه اعلام کنید تا کنون چند نفر در سامانه ثبت نام کردند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها