وزیر اطلاعات احمدی نژاد در نشست خبری:

مشایی به احمدی نژاد می گفت وقتی با امام زمان در ارتباطی به ولی فقیه چه نیازی داری؟ / واردات لوازم آرایش توسط وزارت اطلاعات کذب محض است

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «محمود احمدی‌نژاد برای نظام تهدید نیست، تصریح کرد: مسأله را بزرگ نکنید. ایشان عقبه فکری و جریانی ندارد که فکر کنید فردا روزی مردم به خاطر ایشان در خیابان بیایند.

مشایی به احمدی نژاد می گفت وقتی با امام زمان در ارتباطی به ولی فقیه چه نیازی داری؟ / واردات لوازم آرایش توسط وزارت اطلاعات کذب محض است

به گزارش خبر فوری ، حیدر مصلحی طی نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار خبر فوری مبنی‌بر اینکه چه جریاناتی در کشور جمهوریت نظام که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست را تهدید می کند؟ اظهار داشت: اندیشه ایرانی اسلامی امروز در جهان حایز جایگاه است، اما دشمن نمی گذارد آنطور که باید و شاید مطرح شود.
وی افزود: جمهوریت نظام دارای عقبه اسلامی است و این اسلام است که در دنیا در حال پیشرفت است. لذا دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیشرفت انجام میدهد.

حجت الاسلام مصلحی تصریح کرد: مردم باید توجه داشته باشند که معضلات کشور ناشی از از سوء مدیریت فردی و اقداماتی که از سوی جریان نفوذ است. پس هیچ وقت نباید از انقلاب و نظام امید خود را ازدست بدهند بلکه باید پای نظام و انقلاب بایستند.

وزیر سابق اطلاعات در پاسخ به این سوال خبر فوری مبنی بر اینکه با توجه به مواضع اخیر محمود احمدی نژاد آیا احتمال بازداشت و حصر ایشان وجود دارد تاکید کرد: احمدی نژاد به هیچ وجه برای نظام تهدید نیست. مسأله را بزرگ نکنید.
وی یادآور شد: در دولت نهم و دهم مردم به اعتبار اینکه ایشان دم از اجرای صحبت های مقام معظم رهبری می زد رای دادند.

حجت الاسلام والمسلمین در ادامه به دوران عدم حضور ۱۰ روزه احمدی نژاد در دولت اشاره کرد و گفت: همان ۱۰ روزی که ایشان سر قضیه بنده در خانه نشست، حضرت آیت الله مصباح یزدی برای صحبت با احمدی نژاد با من مشورت کرد. نظر بنده این بود به ایشان بفرمایند که از عقبه فکری و جریانی که مردم را به خیابان بکشند را برخوردار نیستند.
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: نتایج نظر سنجی ها در خصوص آقای احمدی نژاد قابل انکار نیست، از نظر مردم ایشان فردی بود که در زمان ریاست جمهوری خود کار کرده است .

وی با بیان اینکه به دلیل نداشتن عقبه فکری، اعتقادی و معرفتی، هیچ فتنه ای رخ نخواهد داد، گفت: اشخاصی که فکر می کنند، فردا روزی جمعیتی به خاطر ایشان به خیابان ها بیایند، خیال باطل است. کافیست مقام معظم رهبری اعلام کنند که عده ای مراقب باشند و مورد افراد سو استفاده افراد مسأله دار قرار نگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی افزود: در جریان اتفاقات سال ۹۸ و ۹۹ همان مردمی که به نحوه مدیریت در کشور انتقاد داشتند تا بحث «آقا» ازسوی جریان نفوذی وسط آمد، خود را کنار کشیده و در پیاده رو ها ایستادند.

در ادامه این نشست،

مصلحی گفت: با توجه به جایگاه علمی و فنی مجلس خبرگان آنطور که باید و شاید به آن پرداخته نشده است به طوریکه حتی جوانان کشور با مجلس خبرگان آشنا نیستند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در مخیله هیچکس نبود که امام (ره )را ازدست بدهیم، گفت: بعد از فوت امام(ره)، مجلس خبرگان رهبری به خوبی نقش خود را ایفا، و نکته قابل توجه این بود که فردی را این مجلس انتخاب کرد که علی رغم توطئه های دشمن طی این سال ها، شاهد پیشرفت های کشور و نظام هستیم.

وی تصریح کرد: دستگاه های اطلاعاتی دشمن در جمع بندی گزارش های خود اذعان کردنده اند که این توطئه ها به تنهایی کافی بود تا کشورهایی با عقبه سنگین متلاشی شوند. به طور مثال می توان به هزینه های سنگین استکبار در قبال فتنه ۸۸ ، نفوذ فرهنگی و برپایی جنگ تحمیلی علیه مردم و کشور اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مردم نمی توانند مستقیم رهبر را انتخاب کنند، گفت: انتخاب رهبری یک کار بسیار پیچیده و تخصصی در حوزه فقهی و علمی است. علت ورود بنده به انتخابات خبرگان علیرغم اینکه بنده فردی انتخاباتی نیستم این است که احساس تکلیف کردم.

این نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رهبر معظم انقلاب حدود 2 سال پیش در جمع خبرگان فرمودند که خبرگان باید از دستگاه‌های مختلف مطالبه‌گری کنند و این مطالبه‌گری باید از همه دستگاه‌های اجرایی، قضائیه و مقننه انجام شود و بنده پیگیر این مطالبه‌گری بودم بر همین اساس وارد این عرصه شدم که با سایر اعضای خبرگان این مسیر مطالبه‌گری را باز کنم.

مصلحی با بیان اینکه مردم خواسته‌های مادی خود را از اندیشه‌های انقلابی خود جدا می‌کنند، گفت: استکبار در فتنه 88 تلاش کرد قشر کم سن و سال جامعه را به میدان بیاورد ولی دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است و این ملت را امام و رهبری شناختند یکی از مشخصات امام(ره) توجه به همه ارکان جامعه بود و در روزهای تاسوعا و عاشورا بینید که همه جور آدم در هیات‌ها هستند و برای امام حسین اشک می‌ریزند، امام نیز در سخنرانی‌های خود همین نکته را می‌گوید که به همه ملت توجه دارد و می‌گوید که انقلابی ها در تاسوعا و عاشورا نمود خواهند یافت.

وی افزود: در فتنه ۹۸ استکبار و ضد انقلاب در میان جمعیت معترض به نحوه مدیریت و گرانی ها با هدف تغییر شکل شعارها به سمت رهبری و انقلاب حضور یافتند، اما طبق اسناد موجود به چشم دیدند که مردم با صراحت گفتند مشکلی با نظام و انقلاب ندارند و به سمت پیاده رو ها رفتند و راه خود را از آنها جدا کردند.

مصلحی با انتقاد از موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) گفت: این مؤسسه در موضوعات سیاستی، اجتماعی و امنیتی که مورد مطالعه قرار می‌دهد، مشی امام به کار نمی‌گیرد این در حالی است که حضرت امام همواره بر نقش آحاد جامعه تأکید می‌کرد و آن‌ها را پای کار می‌آورد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اهمیت خواسته های مردمی یادآور شد: دشمن در طول ۴۳ سال انقلاب، تمام توطئه ها را تجزیه و تحلیل کرده است و با سرمایه گذاری بر روی مسأله نفوذ ازطریق شخصیت ها می خواهد به نتیجه برسد.

مصلحی تصریح کرد: دشمن به نتیجه رسید که دولت نهم بر اساس اعتقادات دینی شکل گرفته است، دشمن در کنار روسای مجموعه فردی (رحیم مشائی) قرار داد تا با سوء استفاده از تعصب دینی ورود کند و به نظام لطمه بزند.

وی افزود: آن شخص به رییس جمهور می گفت، وقتی با امام زمان در ارتباطی به ولی فقیه چه نیازی داری؟

او در پاسخ به سوال یک خبرنگار تصریح کرد که منظورش از آن شخص، اسفندیار رحیم مشایی است.

این نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در اواخر دولت نهم، آیت الله مصباح یزدی در خصوص مباحث معرفتی با رئیس جمهور جلسه ای برگزار کرد. اما همان شخصی که دشمن در کنار وی گمارده بود، کار خود را شروع کرد.

مصلحی مأمور دشمن را عضو انجمن حجتیه عنوان کرد و گفت: اعضای انجمن حجتیه انگلیسی هستند و به خاطر توانایی بالا در جدل، نظر وی را دوباره بر گرداندند.

مصلحی اظهارات مطرح شده در خصوص واردات لوازم آرایشی ازسوی وزارت اطلاعات و درخواست احمدی نژاد برای برکناری معاون وزارتخانه را تکذیب کرد و گفت: این دروغ ها برای چیست؟ به ولله یک کلمه هم راست نیست.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امام (ره) انقلاب را طوری معماری کرده بودند که استکبار را هدف قرار داده بود، گفت: سال گذشته نیز رهبر معظم انقلاب درباره افول آمریکا فرمایش داشتند، اما عده ای خندیدند که حضرت آقا صحبت شعاری انجام داده است در حالی که اگر به انگلیسی عبارت آمریکای در حال فروپاشی را جستجو کنید به 14 میلیون مقاله می رسید که این مقالات می گویند آمریکا کشوری است که در بعد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در حال فروپاشی است.

وی بیان داشت: وقتی ترامپ رییس جمهور سابق امریکا صحبت از وضع اقتصادی خراب این کشور به میان می آورد و عنوان می کند که باید عربستان را بدوشیم، آیا این فروپاشی نیست؟ در بیش از ۷۰ درصد این مقالات معتقدند که انقلاب اسلامی حرف جدید دارد و دانشمندان آمریکایی اذعان کرده اند که این حرف جدید می تواند آنها را ازمعضلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بیرون ببرد.

منبع: خبر فوری

38

حجم ویدیو: 41.91M | مدت زمان ویدیو: 00:05:31 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 48
  • ابراهیم حامدی
    0

    احمدی نژاد برای نظام تهدید نیست او برای خائنین به نظام و ملت تهدید است .احمدی نژاد یک نفر نیست او نماینده یک ملت است.درود بر احمدی نزاد و احمدی نژادیها

    نظرات شما -
    • به ابراهیم
      0

      اوخس و خاشاک هم نیست

    • به حامدی ییییی،،،،،،
      0

      واقعا شما دارید از احمدی نژاد که مادر چاوز رو بوس کرد ،یا اینکه با هاله نور ظاهر شد ،یا اینکه تو سازمان ملل بلد نبود حرف بزنه تعریف میکنید،سیب زمینی هم میوه شده

  • ..
    0

    همه می دانند احمدی نژاد فقط توهم محبوبیت دارد

    نظرات شما -
    • علی
      0

      همه که میگی داری از طرف همه ملت میگی؟ احمدی نژاد راحت ۴۰ میلیون رای داشت

  • محمد
    0

    اولاً خیلی از افراد بخاطر خیلی کمتر از اینها به حبسهای طولانی مدت رفته و یا سر به نیست شدن و دوماً ایشان بخاطر تبعیت از اقاشون رای اورده؟! خوب الان که همه میدونن نظرش با اقاشون فرق داره چرا طبق همه نظر سنجی ها بالاترین رای رو میاره؟! خودت رو ... فرض کردی یا مارو؟!

  • فرهاد
    0

    آری آری او به هسته اصلی قدرت در پناه شعارهای مردم پسند خدمت کرده است. مردم از منظر احمدی نژاد تنها پله های نردبان بودند و بس

  • ❤سمیرا❤
    0

    میشه تو مجلس یه قانون تصویب کنید .که مهریه تمام و کمال روز ازدواج از مرد گرفته شود حق طلاق با زن باشد حقوق ماهیانه به زن بدهد پاسپورت و خروج از کشور به عهده زن باشد

  • سرباز
    0

    بشین سرجات لیدر لوازم ارایشی

  • منصوری
    0

    اگر بنا به مقایسه هم باشد طرفداران احمدی نژاد کاری انجام نداده اند تا نامبرده حبس شود. حداگثر در فضای مجازی سرو صدا ودیگر هیچ.

  • مرتضی
    0

    مردم حق دارند درباره احمدی نژاد عزیز نظر بدهند اما در بین مسئولین کمتر کسی در حد نظر دادن در مورد احمدی نژاد است#احمدی نژاد به هیشکی باج نداد برای همین کنار گذاشته شد

  • ناشناس
    0

    خودتان بدیددکتر احمدینژاد تا حالا بهترین رییس جمهور بوده شما حقشو خوردید ورد صلاحیت کردیداکثریت مردم طرفدارشن الهی خیر نبینید از این دزدا بهتره ودلسوز ملت وکاردان

  • قاسم
    0

    احمدی‌نژاد مال این حرفها نیست. بیخودی از او بت نسازید

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    ای حیدر مثله ای !!!!!

  • روح اله
    0

    احمدی نژاد مرد است مررررد

  • شوقی
    0

    آقای مصلح به اعتراف رهبر فکر ایشان نزدیکترین فکر به رهبر دارد تو چی میگی

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    احمدی نژاد، کابینه ودولت ومدیران انقلابی وجهادی که دورش بودند این همه خدمت کردندوباانتخاب اقای ریسی باهمان تفکر انقلابی وجهادی حتی بهتر از گذشته اوضاع مردم را بهتر می کنند

  • رضا
    0

    رد صلاحیت نمیشد معلوم میشد چی به چیه این دوره حداقلش به خاطر عدم عدم تبعیت رای میگرفت

  • کاربر ناشناس
    0

    آنقدر اصلاح‌طلبان، احمدی نژادرا مسخره کردند ،این بنده خدا دیگه نرمال نیست!

  • اسماعیل
    0

    بنام خدا میگن ترس برادر مرگه بترسید و بمیرید

  • بینام
    0

    اقای مصلحی ایشان عقبه بسیار بالایی هم دارند اما مقید به اخلاق و متعهد به قانون هستند ، این شمائید که قانون و اخلاق را فدای چند صبا قدرت و ثروت می کنید !! وای به اون روزی که ........

  • ناصر
    0

    سرتا مثل کبک کردی توی برف این را بدان که احمدی نژاد بسیار وبیشمار طرفدار دارد ، الانم بخاطر این ویدیو را نگاه کردم که اسم احمدی نژاد را اوردی وگرنه کی به حرفای تو نگاه میکنه

  • غریبه
    0

    از مکافات عمل غافل مشو

  • ناشناس
    0

    اگه دروغ بود کشور و مردم به وضع نرسیده بودند مطمئن باش طرفدار احمدی نژاد هم نیستم مخالف ایشان هستم چون بی قانون بود

  • ن
    0

    تو وزیر دولت نبودی ، نمک خوردی و نمکدان شکستی ؟ و از چشم مردم افتادی.

  • دن کیشوت
    0

    کاش میشد همین الان،احمدی نژاد با حکم رهبری وارد کارزار رقابت انتخاباتی میشد،بدون شک با بالاترین رأی،رییس جمهور میشد و آنوقت قیافه مصلحی دیدن داشت!

  • ع.ف
    0

    جناب مثلهی(مصلحی) حرف دکتر عین واقعیته اینو خودت بهتر همه میدونی که دقیقا درسته.دیگه یه کاری نکن احمدی نژاد تمام مدارک و اسناد خرابکاری وزارت مطبوع شما در آن زمان را رو کنند..... همه ی حرفهای دکتر همشون بعد از گذشت زمان ثابت شده است.

  • محمداسدی خانوکی
    0

    سلام دکتر احمدی نژاد سلامت بمان وشادمان دستگاه وسرویسهای دیپلماسی کشور در بیدار باش وامادگی بسر می برد باید شما رابعنوان چهره شناخته شده ملتها ومردم شریف وفهیم ایران حفظ نماید برای روزهای نه خیلی دور محمد اسدی خانوکی کرمان انشاالله

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    ای حیدر مثله ای !!!! از مکافات عمل غافل نشو گندم از گندم بروید جو ز جو.....

  • یوسف
    0

    از خدا بترسید اینقدر با این کارها و قضاوت تان درباره احمدی نژاد ملت شقه شقه نکنید این کارها به صلاح ملت و نظام نیست

  • علی
    0

    مردک توهستی که عقبه نداری همین الاندکتر اراده کند میلیونهانفر فدایی داره

  • فیاض
    0

    هرچه مصلحی بگوید شما عکسش را برداشت کنید ؟ روحانی بی سواد کلاس ششم و پیشنماز یک مسجد که یکباره وزیر تخصصی ترین وزارتخانه این کشور شد !!!؟؟؟ در دوران وی بالاترین فسادها چون فساد اقتصادی بابک زنجانی وخسروی ودکل خوران روی داد وبیشترین دانشمندان هسته ای وموشکی کشور ترور شدند ! والان هم اظهار فضل می کند که هنوز زنده ام .

  • رضا.
    0

    احمدی نژاد داستان قاچاق وزارت اطلاعات و دستور عزل معاون وزا تخانه گفت شما هم تکذیب میکنید. قضاوت باملت شما دیگه قسم نخور

  • ناشناس
    0

    رای من فقط احمدی نژاد ولی حیف انرژی هسته ای راه انداخت مگنن احمدی‌نژاد مرد خوبیه احمدی‌نژاد کت شلوار میپوشه ولی روحانی یک آخوند تمام عیاره

  • کلبوک
    0

    شما همه سرتا یه کرباسین احمدی نژاد زمانی مهره شما بود الان واشر هم نیست چرا فکر می کنید باهم فرق دارید

  • علی
    0

    سلام فقط احمدی نژاد من نمیدونم امثال اقای مصلحی چراسعی دارن احمدی نژادکه الان به یه قطب تبدیل شده قدرت نفوذش راازدست بده

  • واقعیت
    0

    یه روزی طرفدار اصلاح‌طلبان بودم ولی الان میگویم خدالعنت کند اصلاح طلب دزد جیب پرکن اقازاده. وعده تو خالی ده.به خدا قسم اصولگراها مورااز ماست میکشن. دیگه فریب اصلاح طلبهابه بهانه وعده های پوچ رانخوریم.

  • علی
    0

    جناب عرض کنم اگر حرف شما صحت دارد دقیقه ۹۰ انتخابات مجوز حضور احمدی نژاد را بدهید آن وقت معلوم می شود عقبه دارد یا نه البته مثل شماها نیست که برای خودشون شجره نامه ثبت کنند چرا که عقبه ایشان پابرهنگان هستند که به هیچ جایی بند نیستند و فقط خدا را دارند

  • ناشناس
    0

    خوب مگر شما نمی گوید این اقا کار کرده وبه خاطر کار کردش مردم اورا می خواهند مردم هم به کسی رای می د هند که کار کند و مملکت را اباد کند و ملت در اشایش با شند پس رد صلاحیتش بخا طر این است که کار کرده و شما این را نمی خواهید

  • ناشناس
    0

    ۱۶ سال با تمام توان و قدرت تخرب کردید وهرچه شما تخریب کر دید احمدی نژاد محبوب تر شد پس بسه دیگه

  • دکتر فراهانی
    0

    مملکت متخصص میخواد هر کس توی تخصص خودش باید وارد عرصه سیاست بشود روحانیون باید طبق تخصص خودشون برای اسلام تبلیغ کنند و روضه خوانی نه اینکه برای رییس جمهوری اقای محسن رضایی تخصص دارد توی اقتصاد پس به فردی رای بدهید که به درد کشور بخورد

  • ایراندوست
    0

    کسی که یه بار امتحانشو پس داده چه لزومی داره دوباره بیاد پی کار مگه میخوایم بدوشیمش

  • پرتوی
    0

    کجای شریعت نوشته برای ارتباط با امام زمان نیاز به روحانیت است .دارید نون خانه برای خودتان درست می کنید و کردید

  • ابراهیم حامدی
    0

    احمدی نزاد و یارانش خیلی عاقل تر و پاک دامن از تو و امثال توست و این چرت و پرتهایی که میگی به آنها نمی چسبد

  • a.a
    0

    در مورد خودتان صحبت و قضاوت کنید که چند چندید به خدا شما ما ها رو بدبخت کردید

  • اکبر موسوی
    0

    احمدی نژاد مرد بود در قلب ملت جای دارد منجی ملت و کشور هست در مقابل دزدان ایستاده طبیعی هست باهاش مخالف باشن او را تایید نکنن

  • مطمئنید ایشان برای نظام تهدیدی نیست؟!
    0

    مطمئنید ایشان برای نظام تهدیدی نیست؟! این نوشته اینجا بماند به یادگار. تکلیف نفوذیهایی که اسناد در اختیار اسرائیل قرار دادند که مشخص بشه، کم کم پرده ها هم کنار میره و دوزاری خیلیها می افته که ای دل غافل! کی فکرش رو می کرد؟ کی؟این همه سال! امیدوارم نظرم رو منتشر کنید و تا اون روز هم خبر فوری پابرجا باشه!

  • زیلان
    0

    آقای مصلحی شما از هیچ هم کمتر هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها