مجوز برداشت موقت از معادن شن و ماسه یزد صادر شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صدور مجوز برای برداشت موقت از معادن شن و ماسه یزد خبر داد.

مجوز برداشت موقت از معادن شن و ماسه یزد صادر شد

محمدرضا علمدار یزدی در جلسه شورای معادن استان یزد با اشاره به دستورکار این جلسه اظهار کرد: دستورکار اول، بررسی درخواست اجازه موقت برداشت شن و ماسه بود که با برگزاری جلسات مختلف، اجازه برداشت از معادن شن و ماسه صادر شد.

وی عنوان کرد: در مورد مساعدت به طرح‌های عمرانی به ویژه طرح‌های راه‌سازی نیز مصوبات خوبی در این جلسه صادر شد.

علمدار یزدی بیان کرد: دستور کار دیگر جلسه شورای معادن نیز ساماندهی شن و ماسه بود که از مدتی قبل توسط ارگان‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و به مرحله نهایی رسیده و قرار شد کمیته ای برای بحث های تکمیلی ساماندهی شن و ماسه تشکیل شود و در جلسات آتی نیز این موضوع به عنوان دستور کار در جلسه شورای معادن مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سمانه زارعزاده
    0

    https://uupload.ir/view/untitled_1_360p_xvid_95kj.mp4/ با سلام و عرض ادب. بنده صمیمانه از جناب دکتر نمکی تشکر و قدردانی می کنم. ولی بعضی از رفتارها و کنش های مدیران سلامت در استانها بر خلاف فرمایشات جنابعالی است. برای نمونه خدمتتان عارضم که در استان یزد در زمان اوج کرونا (اسفند سال 1399)و محدودیت های سختگیرانه، طبق مجوز رسمی جنابعالی در یکی از دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای تولد ریاست دانشکده و با اجبار حضور تمامی کارکنان که تعداد انها بیش از 50 نفر میشده در محل دانشکده جشن و دورهمی برگزار کردند. در ساعت اداری در محل دانشکده دولتی و با حضور کارکنان کنارهم با اطلاع و موافقت کتبی شما جشن تولد می گیرند، انوقت سخنگوی وزارت بهداشت از مردم برای عدم رعایت محدودیت ها و دورهمی ها گله مند است. عکسهای برگزاری این مراسم مستند در کانال های اجتماعی است. ایا ستاد ملی کرونا برای این رفتار جوابی دارد، یا شاید مدیران شما عزیزان شما بوده و قبلا در مقابل کرونا واکسینه شدند. چرا رفتار شما با گفتار شما مغایرت دارد. چرا به مردم دروغ می گویید. ما باید کدام را باور کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها