جمع‌آوری ۵۴ معتاد متجاهر و خرده‌ فروش موادمخدر در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۵۴ معتاد متجاهر و خرده‌ فروش موادمخدر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در زنجان جمع‌آوری شدند.

جمع‌آوری ۵۴ معتاد متجاهر و خرده‌ فروش موادمخدر در زنجان

سرهنگ ایرج خانی‌پور، در رابطه با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم با شناسایی مناطق جرم‌خیز و آلوده در سطح استان اجرا شد.

وی از جمع‌آوری تعداد ۵۴ نفر از معتادان متجاهر و کارتن‌خواب و خرده‌فروش سطح حوزه استحفاظی خبر داد و افزود: بیش از دو کیلوگرم تریاک کشف و معتادان برای درمان و ترک اعتیاد به مرکز مربوطه منتقل شدند.

این مسئول با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها، از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند، تصریح کرد: باید توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال موادمخدر یا خرده‌فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، یک تهدید جدی فرا روی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما به ویژه فرزندان بوده و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت از ملزومات زندگی در هر جامعه‌ای است، ادامه داد: پلیس زنجان در طول ۴۸ ساعت گذشته طرح مبارزه اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده و موفق به کشف انواع سلاح سرد از نوع قمه، قداره و غیره و دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان شدند.

خانی‌پور با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، خاطرنشان کرد: همشهریان پلیس را در اجرای ماموریت‌های خود همراهی کنند و با گزارش بموقع اخبار و اطلاعات در خصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها