استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

احداث بیمارستان در شهرستان مارگون/ سرمایه گذاران حمایت می شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احداث بیمارستان در شهرستان محروم مارگون خبر داد.

احداث بیمارستان در شهرستان مارگون/ سرمایه گذاران حمایت می شوند

حسین کلانتری بر امنیت سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد و افزود: این مهم از اهمیت خاصی برای ما برخوردار بوده و اعضای شورای تأمین استان نگاه ویژه ای به حمایت از سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران خارجی دارند.

کلانتری تصریح کرد: با کسانی که کوچک‌ترین مزاحمتی برای سرمایه گذاران ایجاد کنند برخورد می‌شود و در این خصوص هیچ‌ گونه اغماضی نخواهد شد.

کلانتری خاطر نشان کرد: نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی، دستگاه قضا و استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و سایر دستگاه‌های متولی و اجرایی در زمینه‌های مختلف حمایت‌های لازم را اجرایی می‌کنند.

وی افزایش ظرفیت کارخانه سیمان مارگون از ۳ هزار و ۳۰۰ تن به ۵ هزار تن، راه اندازی کارخانه تولید پاکت سیمان، راه اندازی نیروگاه برق و از همه مهم‌تر ایجاد یک بیمارستان توسط سرمایه گذار برای مردم مارگون را از مهم‌ترین مصوبات این نشست دانست و گفت: امید است تمامی این پروژه‌ها تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید کلنگ زنی شود.

استاندار افزود: در خصوص صدور مجوزها با سرمایه گذار نیز نهایت همکاری را خواهیم داشت.

کلانتری به دوست معاون هماهنگی اقتصادی استاندار که در این نشست حضور داشت مأموریت ویژه داد که در خصوص صدور مجوزهای طرح‌ها و پروژه‌های مورد نظر سرمایه گذار در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص توسعه حمل و نقل کارخانه سیمان مارگون، گفت: یکی از طرح‌های بزرگ و اساسی این کارخانه راه اندازی شرکت حمل و نقل و خرید ناوگان جدید توسط سرمایه گذار است که این مهم در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان مارگون تأثیر گذار خواهد بود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها