جشن‌ میلاد حضرت معصومه در ۲۰۰ خانه دشتی برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: با همکاری موسسات فرهنگی قرآن و عترت این شهرستان جشن‌ ولادت حضرت معصومه (س) در ۲۰۰ خانه برگزار شد.

جشن‌ میلاد حضرت معصومه در ۲۰۰ خانه دشتی برگزار شد

حمید زارعی افزود: ولادت حضرت معصومه (س) از جشن‌های مهم در سراسر ایران است که با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

زارعی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و ممنوعیت اجرای برنامه‌های میدانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت و شهرستان اقدام به برگزاری جشن‌های خانگی به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت کرد که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی افزود: این برنامه همزمان با روز ولادت حضرت معصومه در بیش از ۲۰۰ خانه با حضور اعضا و فامیل درجه یک به مدت ۴۵ دقیقه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

زارعی عنوان کرد: مولودی‌خوانی، مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کودکان همراه با اهدا جوایز و توصیف ویژگی‌های حضرت معصومه (س) و سرلوحه قرار دادن آنها در زندگی از برنامه‌های این جشن بود.

وی ادامه داد: موسسه‌های شهرستان دشتی همواره در برگزاری برنامه‌ها مشارکت فعال و نقشی برجسته‌ در ارتباط با ترویج فرهنگ در سطح جامعه دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی بیان کرد: پنج موسسه فرهنگی قرآن و عترت درشهرستان دشتی در حوزه‌های قرآن، فرهنگ، هنر، مسابقات فرهنگی و نشست‌های تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها