اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۲۳ خرداد در دیدار صمیمی با تعدادی از جانبازان، موضوع پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تشریح کرد.

اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸

مهندس سعید اوحدی در دیداری که ۹۰ دقیقه به طول انجامید توضیحاتی در خصوص وضعیت بودجه ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اقدامات و حمایت‌های دولت به‌ویژه سازمان برنامه و بودجه و پشتیبانی مجلس یازدهم از بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع این جانبازان اعلام کرد: درخصوص معوقات ماده ۳۸، احکام جانبازان بزرگوار تحت پوشش باید توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر می‌شد که این احکام هفته گذشته، از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تنظیم و تلفیق این احکام و حجم آنها، تأکید کرد: حداکثر تا پایان مردادماه معوقات ماده ۳۸ به عزیزانی که مشمول این ماده قرار گرفته‌اند پرداخت خواهد شد.
در ادامه این نشست صمیمی، جانبازان سؤالاتی در مورد بند (ز) تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۰، موضوع واگذاری خودرو به‌صورت اقساطی، تسهیلات مسکن و ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و همچنین حق پرستاری مطرح کردند که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحات و پاسخ‌های لازم را به این عزیزان ارائه کرد.
گفتنی است، صبح امروز تعدادی از جانبازان گرانقدری که تحت پوشش ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران قرار گرفته‌اند، به‌منظور اطلاع از چگونگی پرداخت معوقات خود در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع و خواستار دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند که مهندس اوحدی به محض اطلاع از حضور جانبازان و پایان همایش سراسری تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر، با این عزیزان دیدار و گفت‌وگو کرد.
جانبازان حاضر در این نشست ضمن ابراز محبت و تشکر از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پشتیبانی خود را از سیاست‌ها و رویکرد جهادی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کردند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • باز نشسته
    0

    باسلام انشاا....خدمات شامل جانبازان زیر 25 درصد هم بشود

  • زیر خط زجر
    0

    جناب آقای اوحدی بنده تکاور عملیات ویژه 8سال دفاع مقدس با 24ماه ایثار. و یه کارت بی ارزش ایثار که حتی چاپ اونم رو کاغذ کاهی انجام شده سه ساله که جانبازی بنده در کمیسیون پزشکی تایید شده چرا اقدامی برای صدور درصد و تحت پوشش من انجام نمیشه این همه ایثار ایثار چرا یه تکاور نیرو مخصوص تیپ 45 تکاور باید یه مستمری تامین اجتمایی خرج داروهای باشه زنو. بچه من جرمشون اینه که من جنگیدم برا نظام وسلامتی مو دادم. خدا روا داره آدم میشناسم تا کرخه نرفته 50%جانبازی داره جرم من چیه چرا اجهاف؟

  • علی محمد عزالدین
    0

    سلام جناب دکتر اوحدی َضمن تشکر از زحمات شبانه روزی حضرت عالی یک دقیقه تلفنی ویا حضوری با جنابهالی صبحت کنم ۰۹۱۲۴۳۱۴۳۶۷ ازسمنان جانباز اعصاب وروان حالت اشتقال کلی با تقدیم احترام خداوند عزیز نگهدار شما مادر وخانواده گرامیتان باشد و شهید شما را با شهید کربلا مشهور بگرداند

  • علی
    0

    اقای اوحدی عزیز..کمی هم بفکرجانبازان پنج درصد باشید...جانبازان کم درصد..خودشان جنگیده اند..ونه پسرانشان.......لطفا..حق و حقوق...خیلی ازانها...که بناحق....این درصد کم را بخاطرنداشتن پرونده بالینی گرفته اند....را بدهید....اگردقت کنید..هیچ مدافعی ندارند..خصوصا جانبازان اعصاب و روان......اگرتوسط شماکه الحق فعال هستید...کاری نشود...دیگه این قشر..برای همیشه...زیرپا له میشوند....بخاطررضای خدا..یکباردیگر...پرونده های این جانبازان را بررسی کنید...گناهشان این بوده بعد از چهل سال...حالا بدنبال حقشان امده اند..که بادرصد ناچیز.....معیشت خوبی ندارند...وطبق قانون..حالت اشتغال ربطی به درصد ندارد..

  • حمیدرضا شفیعی
    0

    با عرض سلام و ارادت خدمت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران . جناب آقای اوحدی . اینجانب حمیدرضا شفیعی که از ناحیه ریه پوست چشم شمیائی و قطع دست چپ و دارای 40 ترکش و ناشوائی گوش ، موج کمر ، تاولهای شدید که 50% و حقوقی 3500 سه میلیونو پانصد که همسرم بزووور طلاق گرفته و تا کنون 4 مرحله از دادگستری طی یک حکم 12 سال یکدفعه کامل و نوبت دوم مجددآ نقدی همان اول طلاق و با هماهنگی مسئول بنیاد شهیدی که پرونده ام در آن شهر است و تا کنون تبصره 38 را بخود ندیده ام که بیش از 70% باید درصد میدادند که 50% داده اند و با قاضی های دادگستری با چندییین قاضی و با کدامین قانون که مدرک همگی موجود میباشد که تا کنون دوازده سال است که ماه به ماه و زمانیکه تموم شده . مجددآ به نرخ روز سکه با هماهنگی که شرم دارم بیانش کنم چندین نوبت کلاهبرداری به کدامین قانون . به کدامین گناه . به کدامین بخشنامه . آنهم در جمهوری اسلامی . یک زنی که دو نوبت طلاق و دو بار مهریه اولیه و مجددآ چهار 4 دفعه نوبتهای متعدد !!! در کجای اسلام نوشته شده است ... که با نهایت پستی و رفتو شد با ... نوشتنش شرم آور است که این زن چندین دفعه ازدواج با همه و گرفتن مهریه از همه و طی دو نوبت ده سال زندگی چقدر پولهایم را دزدیده اونم با اجبار پدرو مادرش چون معتبر ترین شرکت هواپیمائی را داشتم پدرش اورا صیغه میکند که 5 سال صیغه ام بود از قبل برنامه ریزی کرده بودند که ساعت 2 نیمه شب به اتفاق یکنفر که صیغه را جاری همراه خودم تنها وپدرو مادرش که بعدش از آن شهرستان نیمه شب با آژانس به خانه ام آمد فقط با لباس خودش اکنون چقدر دزدی و کلاهبرداری که چندییین ویلا در کیش . تهران . اراک . ساوه . تفریح های خارج و هنوزم که هنوزه ماهی دومیلیون تومان برای پنجمین دفعه دارند کم میکنند از حقوقم هر ماه دو میلیون تومان برای چندمین دفعه چرا باید رئیس بنیاد طرف او را بگیرد و ...... شرم آور است ... که حقیر در خانه افتاده و از جایم نمیتوانم بلند شوم از شدت تاول و نفس ترکش ... شما را قسم میدهم به خون شهدا به آقا حسین .ع. و آقا ماه بنی هاشم جلوی این کلاهبردارانی که با زیبائی خود با همه مسئولین رابطه برقرار تا فقط و فقط پول بگیرد ... نهایت تشکر و قدر دانی از زحمات شما را داشته و دارم

  • محمدحسینی
    0

    آقای اوحدی باسلام چرا جانباز آن بالای 50درصد وآزاده هم باشند بعدازبه رحمت خدا رفتند شهید حساب نمی شوند خیلی از این عزیزان هم بسیجی بودند هم جانباز، هم آزاده سه مقام راباهم داشتند آیا حقشان نیست که بعد از به رحمت خدا رفتن فراموش شوند

  • نورمراد قانعی الوار
    0

    سلام من جانبازشیمیایی هستم ماده ۳۸ اگربنیاد شهید معوقی پرداخت کردن به من هیچی ندادند فقد سال ۹۹ مبلغی برایم واریز کردن با تشکر منتظر جواب هستم

  • محمدرضا وفاجوی جمشیدی
    0

    سلام، آقای اوحدی بنده از مشمولان تبصره بندالف ماده ۸۷ و با ۵ درصد جانبازی تحت پوشش بنیاد شهید تهران منطقه ۱۰و۱۱ هستم، بنظر میاید هنوز بنیاد شهید تهران جهت پذیرش مجروحیت بنده و رسیدگی به اینجانب، از بنده صورت سانحه میخواهد،لطفا رسیدگی بفرمایید .

  • محسن عابدینی
    0

    باسلام واحترام لطفاً برای جانباز ن حالت اشتغال برا احتساب پرداخت حقوق برابرقانون یک مقطع تحصیلی بالاترلحا ظ گردد

  • حسین
    0

    ماده 38 به جانبازا ن 25 درصد تعلق می گیرد ؟

  • سعید هاتفی
    0

    با سلام و خسته نباشید من هروقت به بنیاد رفتم برای انجام کاری همیشه جوابهای سربالابه من دادن این ماده ۳۸ را ازطریق سپاه فهمیدم واقدام کردم شمارت بخدا برای خدمت به این قشری گه تمام زندگیشان را فدای این مملکت کردن یک سری کارمند دلسوز و فداکار انتخاب کنید و رفتارهای نامناسبی که ازکارمندبنیاد با جانبازان عزیز میبینم شمارا بخداشما نماینده ماهستید مارا به حق حقوق خودما ن واقف کنید و چگونه باید پیگیری کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها