خبر مهم آذری جهرمی، مانع بزرگ توسعه اینترنت خانگی رفع شد


23 خرداد 1400 - 20:36
60c62d236c7f8_2021-06-13_20-36
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اظهار داشت: امروز پس از ۳ سال پیگیری و تلاش، دولت لایحه «بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران» را به تصویب رساند.

محمدجواد آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: امروز پس از ۳ سال پیگیری و تلاش، دولت لایحه «بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران» را به تصویب رساند.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اظهار داشت: امروز پس از ۳ سال پیگیری و تلاش، دولت لایحه «بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران» را به تصویب رساند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c62d236c7f8_2021-06-13_20-36
23 خرداد 1400 - 20:36

محمدجواد آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: امروز پس از ۳ سال پیگیری و تلاش، دولت لایحه «بازپس‌گیری کانال‌ها، داکت‌ها و حوضچه‌های مخابراتی از مخابرات ایران» را به تصویب رساند.

منبع: ایلنا

68

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ممد 1 0 پاسخ 1400/3/24 -12:29

بچه برو فیلترتو بکن حرف زیادی نزن

مهری 3 0 پاسخ 1400/3/24 -07:43

زحمت کشیدی زود نبود

ناشناس 3 0 پاسخ 1400/3/24 -06:42

سورپرایز جدیدته؟؟!! تو که اینترنت 4.5G گذاشتی فقط اسمش بالای صفحه موبایل هست و عملکردش مثل H هستش و سر مردم کلاه گذاشتی چی میگی آخه

٩٧ 2 1 پاسخ 1400/3/24 -01:54

همین دکتر بظاهر مظلوم اول حقوق تازه افزایش یافته کارکنان را کاهش داد و بعد از بازنشست کردن حدود ٣٠٠ کارمند غالبا خدوم ، دوباره حقوق باقیمانده کارمندان که البته بعضی از آنها مستحق تر به بازنشستگی بودنند را افزایش داد، در مرام و مسلک شما این چه معنی دارد ؟!

جوانفریز 1400/3/24 -06:36

انرژی منفی این تعداد و خانواده های آسیب دیده شان تا آخر بینهایت بدرقه راحت باد ای وزیر

کارمند اسبق 1400/3/24 -07:11

واقعا خیلی از عدالت بدور است که سی سال شانه به شانه همکارت کار کنی و سر دو سال وقت اضافه که به او داده اند و بتو نداده اند، حقوق و حاصل سی سال خدمتت یک سوم او باشد

داریوش 5 2 پاسخ 1400/3/23 -23:54

ماهواره ناهید راکه 70درصدش را احمدی نژاد ساخته بود تو 5کیلومتر فضا ترکوندی الهی که بترکی.....

فقط آشنا بماند و بس 1400/3/24 -01:41

همچنین چقدر نیروی با تجربه و کار کشته ولی بدون سهمیه برای ماندن را در بدترین شرایط اقتصادی کشور ترکوندی ، الهی که بترکی

جاناتان 3 5 پاسخ 1400/3/23 -22:48

دکتر دست شما درد نکنه بابت این چند سال و ارتقا. از طرف خودم.

بانانتان 1400/3/24 -01:42

مسخره نکن دکتر را ، زشته