رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی:

پزشکی قانونی در همه شهرستان‌ های خراسان‌ جنوبی مستقر شود

رئیس کل دادگستری خراسان‌ جنوبی گفت: خواست مردم این است که پزشکی قانونی در همه شهرستان‌ های خراسان‌ جنوبی مستقر شود.

پزشکی قانونی در همه شهرستان‌ های خراسان‌ جنوبی مستقر شود

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌ جنوبی اظهارکرد: تغییر در مدیران در نظام اسلامی به معنای آمدن فکرها و ایده‌های جدید برای خدمات بهتر و متنوع‌تر به مردم است.

رئیس کل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی با اشاره به انتخابات ۲۸ خردادماه بیان‌کرد: روز انتخابات روز سرنوشت سازی است و از این جهت باید همدیگر را به حضور حدأکثری و مشارکت در این امر مهم توصیه کنیم.

حمیدی ادامه‌داد: همانطور که در ۴۲ سال گذشته مردم با شرکت در انتخابات جلوه‌هایی از مردم سالاری را رقم زدند این بار نیز با مشارکت خود علی رغم میل بدخواهان ظاهر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مأموریت قوه قضائیه حرکت در مسیر عدالت است، گفت: ما ادعا نمی‌کنیم که توانسته‌ایم به معنای واقعی عدالت را در دادگستری خراسان‌جنوبی اجرا کنیم ولی تمام تلاش ما حرکت در مسیر ایجاد عدالت و خدمت به مردم است.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بی شک رعایت عدالت بدون أخذ نظر کارشناسی امکان پذیر نیست، اظهارکرد: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند به قضات در رسیدن به عدالت کمک کند، پزشکی قانونی است.

حمیدی یادآور شد: هر چند در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی انجام شده است ولی متأسفانه انتظار مردم خراسان‌جنوبی برای استقرار پزشکی قانونی در همه شهرستان‌های استان محقق نشده که انتظار به حقی است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها