کارگاه های صنعتی متروکه از اماکن استخراج رمزارز غیرمجاز در گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: سودجویان جهت استخراج رمزارز غیرمجاز از کارگاه های صنعتی متروکه یا کارگاههای خالی و بخشی هم از خانه  های مردم استفاده می کنند.

کارگاه های صنعتی متروکه از اماکن استخراج رمزارز غیرمجاز در گیلان

محمداسماعیل هنرمند در جمع خبرنگاران در خصوص خسارات وارده به صنعت برق استان افزود: ۴۸۰۰ دستگاه رمز ارز غیر مجاز در ۳۳ مکان با هوشیاری مامورین انتظامی و همکاری مردمی در استان گیلان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: رمز ارزهای غیرمجاز ۳۵ میلیارد تومان به صنعت برق استان ضرروزیان وارد کردند و علاوه برآن باعث ناپایداری برق و بروز مشکلات فراوان برای بخش های تولیدی ،صنایع ومصارف خانگی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با ابراز خرسندی از همکاری نهادها و ارگانهای ذیربط از مقامات قضایی خواست با صدور حکم بازرسی آنی ازمراکز مشکوک به استفاده از ماینر ها اقدام شود تا از جابجایی و پنهان کاری دستگاه های غیر مجاز جلوگیری شود.

هنرمند تصریح کرد: سودجویان جهت استخراج رمزارز غیرمجاز از کارگاه های صنعتی متروکه یا کارگاههای خالی و بخشی هم از خانه های مردم استفاده می کنند لذا با تسریع صدور حکم بازرسی از سوی مقامات قضایی میتوان از پنهان کاری و جابجایی ماینرها ممانعت کرد.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد که تاکنون در استان گیلان مجوزی برای رمز ارزها صادر نشده است و درهمین ارتباط اگر در مجاورت محل سکونت یا هر محیطی دیگر، کسی از وجود ماینرها اطلاعاتی کسب کرد، مراتب را به مراکز ذیربط گزارش کند، ضمن دریافت ۲۰میلیون تومان جایزه نقدی مراتب به صورت محرمانه تلقی خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها