استاندار ایلام:

اخذ رای در ۸۲۶ شعبه ایلام در حال انجام است

استاندار ایلام گفت: ۸۲۶ شعبه امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش بینی شده است.

اخذ رای در ۸۲۶ شعبه ایلام در حال انجام است

محمد نوذری با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام اظهار داشت: امروز مردم ایلام حماسه ای دیگر را رقم می زنند و بار دیگر دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

وی افزود: وضعیت کرونا در استان به نسبت ماه های گذشته بهتر است اما مردم در شعب برای اخذ رای برای حفظ سلامت خود ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

استاندار ایلام از افزایش ۱۳ درصدی شعب اخذ رای نسبت به ادوار گذشته خبر داد و تاکید کرد: این افزایش شعب به دلیل رعایت فاصله گذاری و در راستای حفظ سلامت مردم است.

نوذری با درخواست از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح خود یادآور شد: سلامت، امنیت، مشارکت و بی طرفی چهار اصل مهم انتخابات پیشرو است.

وی اضافه کرد: کلیه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حضور مردم نیز در این انتخابات بسیار پرشور باشد.

استاندار ایلام با قدردانی از نیروی انتظامی استان گفت: تامین امنیت این انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است.

نوذری اظهار داشت: فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تمامی تمهیدات و امکانات انتخابات را پیش بینی کرده و همه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ موجب می شود دولت با اقتدار و قوی تشکیل شود،‌ گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مردم هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها