مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کرمانشاه:

اختلال ‌سیستم ارتباطی برخی شعب کرمانشاه رفع شد‌

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: سیستم الکترونیکی ۱۹۴۱ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه به شبکه متصل شده و اختلال ایجاد شده رفع شده است.

اختلال ‌سیستم ارتباطی برخی شعب کرمانشاه رفع شد‌

محمد ایمانی در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استانی کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال انتخابات شوراها در شهر کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی و در سایر شهرهای استان به صورت نیمه‌ الکترونیکی در حال برگزاری است اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری نیز 23 فرایند به صورت الکترونیکی و دو فرایند به صورت دستی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: انتخابات الکترونیکی در سال 96 نیز در شهرهای جوانرود، کنگاور و اسلام‌آباد غرب برگزار شد و امسال امکانات لازم برای انتخابات تمام الکترونیکی برای شهر کرمانشاه و سایر کلانشهرهای کشور فراهم شد.

ایمانی با بیان اینکه در مجموع 1942 شعبه در استان وجود دارد که انتخابات در 458 شعبه به صورت تمام الکترونیکی است گفت: تاکنون 1941شعبه توانسته‌اند به سامانه‌های مرتبط متصل شوند البته مدت کوتاهی در شبکه ارتباط اختلال ایجاد شد اما مشکل رفع شد.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استانداری کرمانشاه افزود: با تمام این مشکلات انتخابات الکترونیکی مزایای بسیاری نسبت به انتخابات دستی دارد زیرا شفافیت، سرعت و صحت اطلاعات را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات شورای شهر نتایج به فاصله بسیار کوتاهی بعد از اتمام انتخابات مشخص خواهد شد گفت: قرار شده در هر شعبه ابتدا صورتجلسه نتایج انتخابات ریاست جمهوری و در مرحله بعد صورتجلسه نتایج آرای انتخابات شورای شهر و روستا تنظیم شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها