کتک خوردن ۲ زورگیر قوی هیکل توسط ۶ پسر ۱۶ ساله

دو مرد قوی هیکل وقتی نقشه کشیدند به بچه‌ پولدارها حمله کرده و موبایل و زنجیرهای طلایشان را بدزدند نمی‌دانستند گرفتار گروهی کنگ‌ فوکار خواهند شد.

کتک خوردن ۲ زورگیر قوی هیکل توسط ۶ پسر ۱۶ ساله

این دو دزد زنجیرکش وقتی از سوی 6 پسر نوجوان و خشمگین محاصره شدند خنده‌کنان عربده کشیدند غافل از اینکه کتک مفصلی خواهند خورد.

از چندی پیش پلیس در جریان زورگیر‌ی‌های دو مرد موتورسوار قرار گرفت که تنها به سراغ بچه‌ پولدارهای 13 تا 16 ساله می‌رفتند و موبایل‌های گرانقیمت و طلاجاتشان را به سرقت می‌بردند.

یکی از طعمه‌های این باند که فرید نام دارد و 14 ساله است به پلیس گفت: از کلاس موسیقی خارج شدم و پیاده به سمت ایستگاه تاکسی‌ها می‌رفتم که ناگهان دو مرد با چهره‌ای خشن در پیاده‌رو جلوی پایم ایستادند.

هیچ کدام کلاه کاسکت نداشتند و قیافه‌شان به اندازه کافی وحشتناک بود. آنها با لفظ بدی و با گفتن بچه جون هرچی داری بیار بالا، ترس به جانم انداختند. موبایل و کیف پولم را گرفتند و 10 هزار تومان به من دادند و رفتند.

از ترس سر جایم خشکم زده بود. اگر گیتارم که قیمت میلیونی دارد پیشم بود آن را هم حتما با خود می‌بردند.

از این شکایت هنوز چند روزی نگذشته بود که پسر 16 ساله‌ای به نام حامد که در خلوتی یکی از کوچه‌ها هدف زورگیری قرار گرفته بود به پلیس گفت: برای خریدن کفش به یک فروشگاه مارک‌دار رفتم و با کارت عابری که پدرم برایم تهیه کرده آن را به قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان خریدم و به سمت خانه‌مان راه افتادم.

وقتی وارد کوچه‌ای شدم که خانه یکی از دوستانم آنجا است در حال صحبت با موبایل بودم که ناگهان دو موتورسوار نزدیکم آمدند و پرسیدند چگونه باید به بلوار بروند، خواستم آدرس را بدهم به آنها نزدیک شدم که در یک لحظه ترک‌نشین موتور با زنجیر در دست پایین آمد و با گفتن اینکه مثل بچه‌های آروم کیسه، موبایل و کارتت رو به من بده، خواست که سر و صدا نکنم.

در کوچه پرنده هم پر نمی‌زد و هوا تاریک شده بود. ترسیدم و هر چه داشتم را به آنها دادم. آن مرد خنده‌ای کرد و دستی روی سرم کشید و تحقیرآمیز گفت آفرین بچه‌جون حالا برو از بابات پول بگیر.

ماموران به تحقیقات ویژه‌ای برای ردیابی دزدان دست زدند. پسربچه‌ها توانستند چهره‌های کامپیوتری مشابهی پیش روی تیم تحقیق قرار دهند اما سرنخی از مردان قوی‌هیکل به دست نیامد تا اینکه ماموران شنیدند دو زورگیر از سوی مردم دستگیر شده‌اند.

وقتی تیم تجسس خود را به محل دستگیری دو زورگیر که چهره‌های غلط‌ انداز داشته و قوی‌هیکل بودند رساندند با 6 پسربچه خندان روبه‌رو شدند که انگار برنده یک مسابقه یا دوئل شده‌اند.

خیلی زود مشخص شد که همین 6 پسربچه دو زورگیر خشن را به باد کتک گرفته و زمینگیر کرده‌اند.

یکی از پسران 15 ساله که امیر نام دارد به ماموران گفت: من و دوستانم کونگ‌فوکار هستیم و خیلی‌هایمان از 8 سالگی این ورزش را انجام می‌دهیم. امروز وقتی از باشگاه خارج شدیم در خیابان بگو و بخند کردیم تا اینکه بچه‌ها خواستند از یک مغازه نوشیدنی بخرند.

من چون در حال صحبت با موبایل بودم بیرون مغازه در حال قدم زدن به حرف‌هایم ادامه دادم که ناگهان دو موتورسوار را بالای سرم دیدم. آنها با لفظی بد من را بچه‌جان صدا زدند و خواستند موبایلم و ساکم را به آنها بدهم. ابتدا ترسیدم چون جثه‌های بزرگی داشتند اما وقتی دیدم بچه‌ها از مغازه بیرون آمدند و پشت سر آنها هستند خودم را جمع و جور کردم و با خنده گفتم بچه‌جون خودتونید و برید سراغ کارتون، یکه خوردن آنها را دیدم.

ترک‌نشین با زنجیری که در دست داشت پیاده شد و گفت انگاری زبان آدم سرت نمی‌شود؟ همان لحظه دوستانم آنها را حلقه کردند.

دو مرد باز نیشخندی زدند و مرد زنجیرکش آن را دور سرش چرخاند که همان لحظه من و دوستانم به آنها حمله کردیم و با فنون رزمی ضرباتی به سر و صورت آنها زدیم.

انگار باورشان نمی‌شد که کتک می‌خورند ابتدا می‌خندیدند تا اینکه ناله‌هایشان بلند شد، به اندازه‌ای عصبانی شدیم که هر چه بلد بودیم را انجام دادیم و همزمان چند رهگذر که متوجه شده بودند دو مرد دزد هستند پلیس را خبر کردند و آنان سریع خود را به محل درگیری رساندند.

یکی دیگر از بچه‌های رزمی‌کار که ارشیا نام دارد، گفت: وقتی از مغازه بیرون آمدم دیدم دوستمان با دو موتورسوار حرف می‌زند و خیلی ترسیده است، سریع بچه‌ها را صدا زدم و همگی خودمان را به دوستمان رساندیم و وقتی دیدیم ماجرا چیست دست به کار شدیم.

منصور و حمید دو زورگیر 28 و 32 ساله هستند که از سوی 6 رزمی‌کار نوجوان دستگیر شده‌اند.

منصور که زنجیرکش دزدی‌هایشان است به افسر پرونده گفت: هنوز هم باور ندارم از بچه‌ها رو دست خوردیم. البته خودمان مقصریم چرا که همیشه پسربچه‌ها را وقتی از آموزشگاه یا فروشگاه‌ها خارج می‌شدند انتخاب می‌کردیم اما این بار در حال گذر از خیابان بودیم که این پسر را با موبایل میلیونی‌اش دیدیم. وسوسه شدیم و اگر می‌دانستیم وی با دوستانش همگی کونگ‌فوکار هستند هیچ‌گاه ریسک نمی‌کردیم حتی وقتی بچه‌ها را رو در روی خودمان دیدیم خندیدیم.

حمید نیز گفت: ما هیچ وقت چاقو همراه نداشتیم تا اگر پلیس گیر ‌داد تصور نکند زورگیر هستیم اما زنجیر قفل موتور همراهمان بود و در مواقع ضروری از آن استفاده می‌کردیم.

وی افزود: همه پسربچه‌هایی که از آنها زورگیری کردیم هیچ مقاومتی نداشتند حتی برخی گریه هم می‌کردند، ما پول، موبایل، کارت و حتی کفش‌ پایشان را می‌دزدیدیم و تصور می‌کنم حدود 16 پسربچه را هدف قرار دادیم تا اینکه از بچه‌های رزمی‌کار رو دست خوردیم.

بنا به این گزارش، پلیس در حال تحقیق است تا پرده از دیگر جرائم این دو مرد زورگیر بردارد.

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • وحید
    0

    نزدک است زمانی که مردم خود برای گرفتن حق خود ودفاع از خود دست به کار شوند... دراین دیار سنگهارا بسته اند و سنگهارا ول کرده‌اند.

    نظرات شما -
    • اقتصاد دان دوم بعد همتی
      0

      داداش صنعتی زدی یا سنتی هر چی زدی بهت نساخته دیگه مصرف نکن در ضمن حرف نزنی کسی نمیگه لالی

  • هیکل با استروئید
    0

    همیشه گفته اند چند تا گنجیشک می‌توانند یک کلاغ را پاره کنند بویژه اگر کنگ فو کار باشند

  • سلام
    1

    از محسن حکومت اسلامیه

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      اتفاقا ازمحسنات کسانی هست که وقتی پلیس با یک مجرم برخورد می کنه برای مخالفت با حکومت اسلامی هیاهو راه می اندازند وپلیس را متهم وتضعیف می کنندوحتی گاهی جای قاتل ومقتول را هم عوض می کنندنتیجه اش هم میشه ناامنی تدریجی پرجامعه

  • حیران
    1

    عوضش امنیت داریم!!!!!

  • کشکول
    0

    متاسفم برای نیروی انتظامی. نا کار امد امنیت را باید خود مردم بر قرار کنند نیروی انتظامی سرت سلامت

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      وقتی نیروی انتظامی با یک متهم برخورد می کنه خیلی ازکاربران درفضای مجازی وخیلی ازرسانه های جناحی بهش حمله می کنند وپلیس را متهم وتضعیف می کننددرنتیجه مردم هم باید خودشان امنیت را تامین کنندالبته اگربتونند

  • زخمی
    0

    حضرات نظر دهنده، به خودتون زیاد فشار نیارین. از این زورگیرها تو 99 درصد کشورها هست

  • ن
    0

    کاش مجازاتشون اینقدر سخت و دردناک بشه که طبق معمول بعداز آزادی دوباره هوس دزدی و خفت گیری نکنن

  • راشد
    0

    این وسط پلیسهای تیز هوش و کار بلد چکاره بودن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها