برپایی شعب مخصوص بیماران کرونایی در شهرستان‌ های آذربایجان شرقی

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: شعب مخصوص بیماران کرونایی در تمامی شهرستان‌ های استان برپا شده است.

برپایی شعب مخصوص بیماران کرونایی در شهرستان‌ های آذربایجان شرقی

مرتضی محمدزاده، با قدردانی از مردم استان برای شرکت پرشور در انتخابات اظهار داشت: مردم استان امروز افتخار دیگری در صفحه افتخارات جمهوری اسلامی ایران ثبت کرده و هم اکنون تمامی شعب استان به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت هستند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل توقفی که صبح امروز در سیستم برخی از شعب شهر تبریز به وجود آمد، گفت: این مشکل در اسرع وقت حل شد.

محمدزاده از تمامی دست اندرکاران انتخاباتی مستقر در شعب رأی گیری خواست به دستورالعمل و اطلاعیه‌هایی که از سوی ستاد انتخاباتی صادر می‌شود، توجه کنند.

وی ادامه داد: طبق اطلاعیه وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری نیازی به وجود کارت ملی نبوده بلکه با ارائه شناسنامه و کد ملی می‌توان به نامزد مورد نظر رأی داد.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به شعب در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی نیز گفت: برای بیمارانی که دوره نقاهت خود را سپری می‌کنند، شعبی در تمامی شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که عمدتاً به صورت شعب سیار در بیمارستان‌ها هستند.

وی افزود: در شهر تبریز نیز شش شعبه سیار برای این بیماران در نظر گرفته شده که شهروندان می‌توانند برای مشاهده آدرس این شعب به سایت فرمانداری تبریز مراجعه کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها