رضایی به رئیسی تبریک گفت


29 خرداد 1400 - 09:00
60cd72ce501c6_2021-06-19_09-00
محسن رضایی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در نامه ای پیروزی ابراهیم رئیسی را تبریک‌ گفت.

متن‌ نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.»

پیام تبریک محسن رضایی به ابراهیم رییسی در شرایطی منتشر شد که هیچ آمار رسمی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری از سوی مجریان انتخابات اعلام نشده است.

 

محسن رضایی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در نامه ای پیروزی ابراهیم رئیسی را تبریک‌ گفت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60cd72ce501c6_2021-06-19_09-00
29 خرداد 1400 - 09:00

متن‌ نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.»

پیام تبریک محسن رضایی به ابراهیم رییسی در شرایطی منتشر شد که هیچ آمار رسمی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری از سوی مجریان انتخابات اعلام نشده است.

 

منبع: ایسنا

66

نظرات 29
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
دانشجوی مشروطی سهمیه ای 0 2 پاسخ 1400/3/29 -16:31

ابراهیم خودتا کشتی تا رئیس جمهور شدی

محمدطاها 1 1 پاسخ 1400/3/29 -16:30

رئیس جمهور زورکی با حذف رقبای اصلی توسط شورای نگهبان،شد رئیس جمهور!!!!!!!

دن کیشوت 0 1 پاسخ 1400/3/29 -16:22

فعلاً بازار تبریکات گرم است،چهار سال دیگر بازار تخریبات و تنبیهات گرم خواهد شد،هشت سال قبل دوستی به من گفت اگر روحانی رییس‌جمهور شود،مملکت گلستان خواهد شد و چه و چه،گفتم : دو زار بده آش،به همین خیال باش، جوجه رو آخر پاییز میشمارند،آن موقع ایشان مرا متهم به بد بینی می‌کرد و من هم به او پیشنهاد دادم کتاب کاندید نوشته ولتر را بخواند تا بفهمد نتیجه خوش بینی کور کورانه چیست؟همین پاسخ را امروز من به تمام آن ساده لوحانی میدهم که چشم امید به رییسی بسته اند،آخر مگر بچه بازی است ریاست‌جمهوری؟رییس جمهور بایستی شخصی باشد مثل آقای جنتی ،کاربلد!

سیاوش 0 0 پاسخ 1400/3/29 -15:50

نفر دوم اقای باطله تبریک نگفتن هنوز

امیر 6 0 پاسخ 1400/3/29 -13:30

خوب از گربه محله ما هم.می پرسیدید دوماه پیش بهت ميگفت این که انتخابات نمی خواست

ناشناس 4 1 پاسخ 1400/3/29 -12:10

پنجمین رییس جمهور آخوند هم آمد ما مردم از چهار تای قبلی که به جز بدبختی و فلاکت کار خارق العاده ای ندیدیم ببینیم انتخاب ایشان با این همه توصیف و کار بلدبودن چقدر می تواند بر مشکلات بیکاری و فسا د و فقر وفحشا وبی عدالتی و گرانی و بی خانمانی مردم موثر باشد .

پشوتن 4 6 پاسخ 1400/3/29 -10:59

وقتی میرحسین قبل از پایان رای گیری به خودش تبریک گفت مدعیان دموکراسی حرفش را قبول کردند ولی حالا که ریسی پیشتاز است و دیگران بهش تبریک میگن شد نمایشی.معلومه چقدر فهمیده اید !!!

!!! 1400/3/29 -13:36

همینو بگو! موندم چرا هنوز خیلیها دوزاریشون نیوفتاده که چطور عجیب نبود روحانی بالای 20 میلیون رای آورده باشه تو دوره خودش ولی اگه میرحسین چنین ادعایی می کرد عجیب بوده؟!!!! بصیرت !!! خواهش می کنم اگه حافظه تون قد نمیده دست کم چشماتون رو باز کنین و بصیرت داشته باشین

علی 1400/3/29 -16:28

برو با ملای دوزاری خوش باش ۴۳ ساله بدبختی و فلاکت توسط آخوندها ایجاد شده اکثرا روسای دولت خم اخوند بودن اخوند لا اخوند چه فرقی داره؟؟؟. البته شماها سرتون در آخوره و می‌خورید این مردم بدبخت هستن که باید تاوان بدن

حسن 3 0 پاسخ 1400/3/29 -10:53

450تومان از کی بگیریم

دبیر اموزش وپرورش 7 4 پاسخ 1400/3/29 -10:51

جناب اقای رئیسی انشا الله با توکل بر خدا وبا هدایتهای مدبرانه ودلسوزانه مقام معظم رهبری وحمایت مردم موفق و پیروز اداره کشور خواهی بود .

ایرانی 3 2 پاسخ 1400/3/29 -09:59

کامنت گزاران عزیز ،!لطفا قبل ازهراظهارنظری دراینجا به سایت تابنآک سری بزنید

ا 4 3 پاسخ 1400/3/29 -09:57

4سال دیگه باز بیا 450تومان بده احتمالا رای بیاری

:) 1400/3/29 -13:39

اتفاقا خوب شد که بهتر از سری قبل نتیجه گرفته چون دفعه دیگه می تونه با امیدواری بیشتری بیاد مثل آقای رییسی که تو دوره ای که با تتلو بود رای نیاورد ولی بعدش می بینیم که پس از شکست می تونه پیروزی باشه!

الف 11 7 پاسخ 1400/3/29 -09:53

نشون میده اینها همه بازی و نمایش از پیش تعیین شده بود و مردم همچون چهل و دو ساله گذشته اغفال و گول خوردند....!!!

علی 1400/3/29 -10:26

تبریک زودتر از موعد همتی که به نظرم پشتش شیطنت هست ولی آقای رضایی چرا، نمیدونم

ئئئئئئ 1400/3/29 -16:02

شعر نگو داداش

ناشناس 9 3 پاسخ 1400/3/29 -09:51

عامو محسن تبریک دو ماه پیش گفته حالا منتشر شده..

یاغچی ابادی 11 2 پاسخ 1400/3/29 -09:45

خیلی جالب است،انگار از پیش می‌دانسته رئیسی برنده انتخابات است!!!!

بایرام 1400/3/29 -09:54

معلومه چون از چند ماه پیش رئیسی برای ریاست جمهوری منصوب شده بود . و انتخابات هم یک سیاه بازی و روی حوضی بیشتر نبود .

ایرانی 1400/3/29 -10:02

به امار سایت تابناک که جامی اقای رضایی ست نظری بیندازید

علی 1400/3/29 -10:28

آقا بایرام در اینکه رئیسی محبوب بود و با هر حسابی پیروز میشد شکی نیست،تو همه ی نظرسنجی های قبل اعلام نظر شورای نگهبان همینطور بود. حالا شما هی بهونه بیار بگو رقابتی نبود، محدود بود، از قبل منصوب بود و...

حسن 8 1 پاسخ 1400/3/29 -09:42

بنظر من همون یک ماه پیش باید تبریکشو میگفت .

ايراني 8 5 پاسخ 1400/3/29 -09:32

انتخاباتي كه نتيجش از چند ماه قبل معلومه رو كه نميشه اسمشو گذاشت انتخابات

کاظم ندائی 7 4 پاسخ 1400/3/29 -09:14

درست است که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است ولی از قدیم گفته اند: چیزی که عیان است نه حاجت به بیان است

احمد 13 4 پاسخ 1400/3/29 -09:11

عجب از کجا فهمیده یا از اول معلوم بوده وتنفیذ هم شده بوده ما نمی دانستیم

کاظم ندائی 1400/3/29 -09:46

بهتر است خودمان را به خواب نزنیم و حقیقت را هر چند به ذوق و سلیقه ما هم نباشد قبول کنیم

محسن 15 3 پاسخ 1400/3/29 -09:11

ما که دو ماه پیش بش تبریک گفتیم مثل اینکه برادر محسن اون موقع خواب بوده

:) 1400/3/29 -10:07

بهترین کار رو انجام داده! آفرین! حرف دل خیلیها رو زده که بابا ما که خواب نیستیم و می دونیم اصلا نیازی به انتخابات نبوده که بعضی چیزها ثابت بشه که بخوایم صبر کنیم تا نتیجه ش اعلام بشه!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks