سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

ورود مسافر بدون تست منفی کرونا به هرمزگان ممنوع شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ورود مسافر از مسیرهای هوایی داخلی، راه آهن و پایانه های مسافری بدون تست منفی کرونا از شنبه ۲۹ خرداد به هرمزگان ممنوع است.

ورود مسافر بدون تست منفی کرونا به هرمزگان ممنوع شد

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: چهار نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۷۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۹۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۶۹ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۹۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۸ نفر از آن‌ها وخیم است.

نوروزیان اضافه کرد: ورود مسافر از مسیرهای هوایی داخلی، راه آهن و پایانه های مسافری بدون تست منفی کرونا از روز شنبه ۲۹خرداد به هرمزگان ممنوع است.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان آلودگی در اداره های دولتی و به ویژه بانک ها به دلیل رعایت نشدن پروتکل ها و نبود تهویه مناسب زیاد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: شیوه نامه نصب و بکارگیری سیستم های تهویه در ادارات را به ستاد استانی مدیریت کرونا ارائه داده و حتی نوع و قدرت مناسب دستگاه های تهویه را نیز مشخص کرده ایم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها