درخواست حکم اعدام برای مرد مشروب خوار تهرانی

مرد میانسال که به اتهام شرب خمر برای چهارمین مرتبه بازداشت شده پای میز محاکمه ایستاد و دادستان برای وی درخواست اعدام را مطرح کرد.

درخواست حکم اعدام برای مرد مشروب خوار تهرانی

رسیدگی به این پرونده از ماه قبل به دنبال تماس مرد جوانی با پلیس آغاز شد.وی که با کلانتری شمال تهران تماس گرفته بود از مرد همسایه به نام نیما شکایت کرد و گفت: این مرد که به تنها در خانه اش زندگی می کند مشروب خورده و حالا شروع به عربده کشی و ایجاد مزاحمت کرده است.

با تماس مرد همسایه ماموران پلیس به آپارتمان نیما 51 ساله رفتند و وقتی دستگاه تست الکل نشان داد این مرد مشروب الکلی مصرف کرده است وی بازداشت شد.

نیما که منکر شرب خمر بود در کلانتری با ماموران درگیر شد و در کلانتری را تخریب کرد.

در بررسی‌های بعدی مشخص شد وی قبلاً نیز سه مرتبه به اتهام شرب خمر بازداشت و هر بار شلاق خورده است.

به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: با توجه به اینکه حد در مورد مشروب خواری های قبلی متهم اجرا شده است طبق قانون و به خاطر شرب خمر برای چهارمین مرتبه برای او درخواست اعدام دارم.

همچنین به خاطر توهین و فحاشی و تخریب در کلانتری برایش مجازات می خواهم .

نماینده دادستان ادامه داد: وی پرونده دیگری در همین رابطه دارد که به اتهام توهین به رهبری به دادگاه انقلاب ارسال شده است.

درگیری مرد مست با ماموران پلیس در شمال تهران
سپس متهم به دفاع پرداخت و منکر شرب خمر شد .

وی گفت: قبول دارم 3 مرتبه قبل در حال مستی در خیابان دستگیر شدم و هر بار 80 ضربه شلاق خوردم.

اما آخرین بار در خانه ام تنها بودم و با صدای بلند تلویزیون تماشا میکردم که همسایه ها از من شکایت و پلیس را باخبر کردند.

آن روز مشروب نخورده بودم و اتهامم را قبول ندارم. به‌همین خاطر هم در کلانتری با ماموران درگیر شدم.

سپس محمد شمس، وکیل مدافع وی به دفاع پرداخت و گفت: میزان الکل موجود در خون متهم بسیار کم بوده و ممکن است دستگاه تست الکل خطا داشته باشد.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد همسایه ها به خاطر اختلافات قبلی با متهم از وی شکایت کرده اند و به نظر می‌رسد شهادت آنها صحیح نباشد.

از این رو تقاضای تبرئه وی را دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این پرونده حکم صادر کنند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چرا باید اعدام بشه؟ سه مرتبه قبلی مجازاتش را تحمل کرده و این مرتبه چهارم بوده پس مشخصا ایشان مریض است آیا سزای فرد مریض اعدام است؟ همین الآن در زندانهای کشور هزاران زندانی داریم که به خاظر ضعف سیستم انتظامی و قضایی بارها و بارها مرتکب جرم های مختلف شده اند زندانش را تحول کرده دوباره آزاد شده اند باز هم دست به همان کار زده اند بازداشت شده اند و محکوم و الآن مجددا در زندان هستند آیا همشون را اعدام کرده اند؟ شرب خمر سنگین تره یا دزدی مسلحانه و با سلاح سرد و اختلاص و رانت خواری و ..... فسادهای آقازاده ای؟ بس کنید با قوانین متحجرانه و بی فایده اتان .

  • یاعلی مولا
    0

    حکم خداتامامیدانیم درموردشراب اعدام نیست من کامل نمیدونم فکرکنم ۸۰صربه شلاقه بخداپناه میبریم ازهمه مراجع تقلیدسوال کنیدکه حکم خداچیست من دلم نمیادیه موش بکشم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها