پایان قدرت نمایی اوباش سابقه‌دار در کرمان

یکی از اوباش سابقه دار و خطرناک کرمان توسط پلیس دستگیر شد.

پایان قدرت نمایی اوباش سابقه‌دار در کرمان

ماجرای دستگیری یکی از اوباش سابقه دار و خطرناک کرمان از آن جا آغاز شد که به دنبال شکایت مردمی مبنی بر آزار و اذیت شهروندی توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و پخش فیلم این حادثه در فضای مجازی برای قدرت نمایی، با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بی درنگ، دستگیری متهم در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

به دستور سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی کرمان، ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان به تحقیق دراین باره پرداختند و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مشخصاتی از این متهم به دست آورند. آنان در ادامه این متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان این که متهم سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری، اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت را در پرونده سیاه خود دارد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

وی ادامه داد: جامعه جولانگاه اراذل و اوباش نخواهد بود و پلیس کرمان به هیچ وجه اجازه ایجاد ناامنی را به افراد شرور و خلافکار نخواهد داد و مطابق قانون و با قاطعیت، با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها