اقامتگاه‌های بومگردی و مراکز گردشگری آذربایجان‌ غربی ۱۶۸ نفر را صاحب شغل کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماهه اخیر در مجموع ۱۶۸ نفر از بابت صدور مجوز اقامتگاه بومگردی و مراکز تفریحی و گردشگری صاحب اشتغال شدند.

اقامتگاه‌های بومگردی و مراکز گردشگری آذربایجان‌ غربی ۱۶۸ نفر را صاحب شغل کردند

جلیل جباری با اشاره به صدور 12 موافقت اصولی برای واحدهای بوم‌گردی با حجم سرمایه‌گذاری 197 هزار و 906 میلیون ریال با پیش‌بینی اشتغال 77 نفر اظهار داشت: همچنین دو موافقت اصولی اقامتگاه سنتی با حجم سرمایه‌گذاری 17 هزار میلیون ریال با اشتغال 14 نفر صادر شد.

وی افزود: همچنین در سه ماهه نخست سال، صدور موافقت اصولی دو سفره خانه سنتی با حجم سرمایه گذاری 44 هزار و 500 میلیون ریال با اشتغال 26 نفر انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر موافقت اصولی محیط و پارک طبیعت گردشگری روستایی با حجم سرمایه گذاری 111 هزار و 780 میلیون ریال با اشتغال 9 نفر در نقده صادر شده است.

وی از موافقت اصولی سه مجتمع گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری 211 هزار و 563 میلیون ریال با اشتغال 35 نفر خبر داد و افزود: همچنین یک موافقت اصولی مرکز آب درمانی با حجم سرمایه 120 هزار میلیون ریال ارومیه با اشتغال 100 نفر صادر شد.

جباری، صدور موافقت اصولی یک مرکز تفریحی و سرگرمی با حجم سرمایه گذاری 60 هزار میلیون ریال با اشتغال 15 نفر، یک مهمانپذیر با سرمایه 20 هزار میلیون ریال و با اشتغال 11 نفر را از جمله اقدامات سه ماهه نخست امسال دانست.

وی اظهار داشت: صدور مجوز 2 اقامتگاه بوم گردی با حجم سرمایه گذاری 54 هزار میلیون ریال با اشتغال 22 نفر و صدور مجوز دو مهمانپذیر با سرمایه 34 هزار و 600 میلیون ریال با اشتغال هشت نفر صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماهه اخیر در مجموع 168 نفر از بابت صدور مجوز اقامتگاه بومگردی و مراکز تفریحی و گردشگری صاحب اشتغال شدند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها