پیام آیت الله فرحانی به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد

آیت الله عبدالکریم فرحانی در پیامی خلق مجدد حماسه حضور مردم در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

پیام آیت الله فرحانی به مناسبت انتخابات ۲۸ خرداد

در این پبام آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم

عرصه حماسی انتخابات در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، آزمون دیگری بود که چهره ی مصمم و استوار ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار داد.

ملت ایران با حضور پرشور خود در این انتخابات، پاسخی محکم و قاطع به دشمنان ایران اسلامی داده و بار دیگر با بصیرت و آگاهی خود مردم سالاری دینی را در چهره‌ی درخشان و پر اقتدار این کشور به جهانیان نشان دادند. بی شک این عمل دینی، سیاسی و انقلابی أجری عظیم خواهد داشت.

امید است که دولت جدید با تکیه بر نصرت و هدایت الهی، جهادی کبیر در عرصه مدیریت کشور ایجاد کرده و به اهداف خود در تحقق ایران اسلامی قوی نائل آید و الگوی کاملی برای مدیریت انقلابی باشد، انشاءالله.

اینجانب با خضوع در برابر لطف و رحمت خداوند سبحان، پیشانی سپاس بر زمین می سایم و خود و شما را به ذکر، حمد و قدردانی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و این موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه، رهبر معظم انقلاب و ملت غیور و انقلابی ایران تبریک عرض می نمایم.

عبدالکریم فرحانی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

منبع: هور نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • انتخابات ازاد و عادلانه ارزوی هر ایرانی است
    0

    عجب متن شیوا رسا و پر مغزی. درود بر اقای فرحانی عزیز که از روحانیون خاکی و مردمی خوزستان می باشد و بنده از نزدیک تواضع فروتنی و سواد وی را دیدم. اگر چه مردم از مهندسی انتخابات عصبانی هستند و برنده شدن در این مسابقه یک طرفه شیرینی انرا از بین برده است. ای کاش انتخابات ازاد و رقابتی بود تا این سید عزیر در یک کارزار واقعی برنده می شد. هر چه بود گذشت. ارزوی تک تک هر ایرانی سربلندی کشور و رفع فقر و بی کاری از میهن است. سید بسم الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها