امروز؛ جدال سرخ‌های تهران و تبریز برای فتح سوپرجام

شاگردان خطیبی و گل‌محمدی برای کسب سوپرجام فصل ۹۹-۹۸ از ساعت ۱۹:۵۰ در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند.

امروز؛ جدال سرخ‌های تهران و تبریز برای فتح سوپرجام

پرسپولیس - تراکتور در سوپر جام. یک بازی حساس و حیثیتی به خصوص برای تبریزی ها. شاگردان خطیبی تشنه جام هستند. بدون شک امروز هرچه در چنته دارند را رو خواهند کرد تا در این بازی بازنده نباشند. دلیلش هم این است: تراکتور شانس کمی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر دارد. شاید بشود روی کاغذ اما و اگر آورد،مقابل نتیجه سایر تیم ها نوشت شکست و امتیاز تیم های صدرنشین را تقسیم کرد اما منطق و اتفاقات فوتبالی می گوید آنها شانس زیادی برای قهرمان شدن ندارند. آنها در حال حاضر با 33 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند. فرض بر اینکه اگر در همه بازی ها به پیروزی برسند به امتیاز 54 می رسند.این در حالی است که رقبای تراکتور باید در همه بازی ها امتیاز از دست بدهند.نکته اینجاست که اگر پرسپولیس و سپاهان فقط دو بازی خودشان از 7 بازی باقیمانده را ببرند دیگر تراکتور شانسی نخواهد داشت.در جام حذفی هم شاگردان رسول خطیبی به آلومینیوم اراک باختند تا از گردونه رقابت ها کنار بروند،به همین دلیل این تنها فرصت برای آنهاست تا یک جام به دست بیاورند.

البته که حریف تراکتور پرسپولیس است.یکی از تیم های پرافتخار در لیگ برتر.تیمی مدعی که در این چند سال اخیر ثابت کرده فقط با کسب جام سیرآب می شود.یک قرعه کشی و یک خوش شانسی هم البته به کمک شان آمده،اینکه آنها در خانه و در ورزشگاه آزادی میزبان حریف شان هستند.درست است که بازی بدون تماشاگر است اما حس بازی کردن در خانه کفه ترازو را به نفع آنها سنگین می کند.
سرخپوشان تهرانی در هفته های اخیر چند بار به برگزاری سوپرجام اعتراض کرده اند؛آن هم به دلیل اینکه تعداد زیادی بازیکن در تیم ملی داشته اند.پرسپولیسی ها حتی به سازما لیگ هم نامه زدند اما پاسخ مسئولان برگزار کننده مسابقه به آنها منفی بود تا امروز و پس از گذشت 4 سال از آخرین سوپرجام فوتبال ایران مقابل تراکتورسازی به میدان بروند.سرخپوشان پایتخت در ۳ دوره سوپرجام در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ قهرمان شدند و قصد دارند با پیروزی مقابل تراکتور برای چهارمین بار قهرمان این دیدار شوند.شاگردان گل محمدی در آستانه بازی سوپرجام وضعیت خوبی دارند و با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم رقابت های لیگ برتر قرار دارند.وحید امیری و کامیابی نیا به علت مصدومیت و فرشاد فرجی به علت محرومیت، غایبان پرسپولیس در این بازی هستند. علاوه بر این، رادوشوویچ دروازه بان کروات هم به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی اش هنوز به ایران برنگشته است و در این بازی حضور ندارد.

جامی به رنگ قرمز!

در آن طرف پیمان بابایی به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ، تنها غایب تراکتور در این بازی است؛ اما سایر بازیکنان مشکلی برای بازی کردن ندارند.محمدرضا اخباری، دروازه بان ملی پوش تراکتور هم بعد از پایان بازی‌های تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی به تمرینات این تیم تبریزی برگشته است و می‌تواند درون دروازه تیمش در بازی سوپر جام قرار بگیرد.

جامی به رنگ قرمز!

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    دلهاراببریدامامرضا

  • فرهاد
    0

    تراکتور برنده بازی هس انشالا و به امیدخدا جام در دست تراکتور غیرتمند میفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها