رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

ولی‌الله بیاتی منتخب مردم فراهان، آشتیان و تفرش در انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم شد

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: ولی‌الله بیاتی به عنوان منتخب مردم فراهان، آشتیان و تفرش در انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم انتخاب شد.

ولی‌الله بیاتی منتخب مردم فراهان، آشتیان و تفرش در انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم شد

بهروز اکرمی عصر امروز در نشست خبری ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به آخرین اطلاعات انتخابات در استان مرکزی اظهار داشت: بازم می‌دانم به سهم خود از مردم خوب استان مرکزی که با حضور خود در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری به ثبت رساندند، اعضای شعب اخذ رای که در این شرایط کرونایی کمک کردند، از هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت نظارت مجلس، از همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و قضایی که همراهی خوبی که داشته، از صدا و سیما و رسانه‌های جمعی، فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات تشکر داشته باشم.

وی افزود: کار شمارش آرای مربوط به سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای شهر و روستا و همچنین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی پایان یافت که در ریاست جمهوری آقای رئیسی با 366 هزار و 899 رای، جناب آقای رضایی با 43 هزار و 542 رای، آقای همتی 31 هزار و 35 رای و آقای قاضی زاده هاشمی 21 هزار و 823 رای در استان مرکزی کسب کردند که جا دارد به رئیس جمهور منتخب تبریک عرض کنیم.

اکرمی تصریح کرد: تعداد شرکت کننده در انتخابات 537 هزار و 585 نفر که نرخ مشارکت 49 درصد بوده و از این مشارکت کننده‌ها 51 درصد آقایان و 49 درصد بانوان بوده‌اند، بیشترین شرکت کننده‌ها در سن 35 تا 45 سال بوده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به انتخابات میان دوره ای مجلس گفت: در میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان بالغ بر 40 هزار و 19 رای اخذ شده که ولی‌الله بیاتی با 11 هزار و 597 رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در شوراهای شهر و روستا بالغ بر 521 هزار و 869 نفر بودند که نرخ مشارکت معادل 47 درصد بوده که می‌توان گفت تمامی آرا شوراهای روستایی تمام شده که از سوی بخشداران اعلام شده و یا به تدریج در حال اعلام است.

اکرمی خاطرنشان کرد: درخصوص آمار شوراهای شهر نیز کار شمارش آرا انجام شده و توسط فرمانداران نیز اعلام می‌شود و طی یکی تا دو ساعت آینده اسامی منتخبان شورای شهر اراک اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها