رئیس ستاد انتخابات گیلان:

«ابراهیم نجفی» نماینده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر شد

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: «ابراهیم نجفی» با کسب ۱۲ هزار و ۷۰۹ رأی مأخوذه به عنوان نماینده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شد.

«ابراهیم نجفی» نماینده حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر شد

محمود قاسم نژاد با اشاره به مشارکت حدود ۵۷ درصد گیلانیان در انتخابات ریاست جمهوری ، اظهار کرد: حضور حماسی گیلانیان در انتخابات روز گذشته برگ زرین دیگری از افتخارات گیلانیان در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

وی افزود: با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری «سید ابراهیم رئیسی» با کسب ۶۱۵ هزار و ۲۰۸ رأی، عبدالناصر همتی با ۱۳۲ هزار و ۵۵۱ رأی، محسن رضایی با ۱۰۱ هزار و ۹۴۵ و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی با ۴۵ هزار و ۵۷۰ به

قاسم نژاد همچنین به انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر اشاره کرد و گفت: از تعداد ۴۳ هزار و۱۸۲ رأی صحیح «ابراهیم نجفی» ۱۲ هزار و ۷۰۹ رأی را کسب و به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه در مجلس انتخاب شد.

وی ادامه داد: شهرستان‌های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش با بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط بیشترین مشارکت را داشته اند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اعلام نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: میزان مشارکت مردم در این انتخابات ۵۶.۴ درصد بوده است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ا
    0

    گفته اند اقای ابراهیم نجفی در مدت ۲۰ سال سابقه در بنیاد مسکن سه ماه و یک روز بر حسب جرایمی که داشته زندانی داشته است چگونه شورای نگهبان ان را ابتدا رد صلاحیت و بعد تایید صلاحیت کرده ؟ شورای نگهبان واقعا به وظیفه خود عمل کرده است ؟ آیا او رای نخریده ؟ من در استانه دیدم که رقیب های انتخاباتی رای خرید و فروش می کرده اند. خدا بر اعمال انها شاهد و ناظر است

  • سر
    0

    من امسال در انتخابات ریاست جمهوری - شورا- مجلس - خبرگان شرکت نکرده ام نه اینکه نخواهم میخواستم شرکت کنم اما تایید یا رد صلاحیت افراد به اشتباه انجام گرفته است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها