محمد نوازی:

استقلال حریف خطرناکی است/ می‌خواهیم دست پر به مشهد برگردیم

مربی پدیده مشهد با بیان اینکه استقلال یک تیم بسیار خطرناک است، گفت: یک لحظه غفلت از حریف باعث خواهد شد تا دچار مشکل شویم.

استقلال حریف خطرناکی است/ می‌خواهیم دست پر به مشهد برگردیم

محمد نوازی در نشست خبری آنلاین قبل از دیدار برابر استقلال تهران (معوقه هفته بیست و یکم) گفت: فردا شاهد یک بازی خوب از دو تیم خواهیم بود. هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داریم و جا دارد از بازیکنان تیممان به دلیل حضور به موقع در تمرین تشکر کنم. آنها تمامی نکات کادر فنی را در تمرینات انجام داده و به دنبال این هستیم تا با ارائه یک بازی خوب با دست پُر به مشهد بازگردیم.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال هم تصریح کرد: درست است که استقلال مشکلات زیادی دارد اما آنها در یک لحظه می توانند خطرساز باشند، بنابراین تلاش می کنیم تا مقابل استقلال کاملا بازی منطقی ارائه کرده و به آنچه که به دنبال آن هستیم دست پیدا کنیم.

نوازی ادامه داد: استقلال دارای مربی خوب و بازیکنان قابل قبولی است. آنها نمی خواهند در تهران بازنده باشند و شرایط خوبی هم دارند. ما روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم و به دنبال این هستیم که بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده و به سه امتیاز این تیم دست پیدا کنیم.

مربی پدیده در ادامه افزود: برای دو تیم آرزوی موفقیت دارم. به پایان فصل نزدیک می شویم و باید امتیازها را به طور کامل جمع کنیم تا بتوانیم به آن جایگاهی که به دنبال آن بودیم برسیم.

نوازی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برای دیدار برابر استقلال محروم یا مصدوم دارید؟ گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان ما سرحال هستند و برای این دیدار محروم یا مصدوم نداریم. با تمام قوا مقابل استقلال ظاهر خواهیم شد تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها