درخواست طلاق زنی به خاطر انتخاب اسم فرزندش!

زن باردار 23 ساله ای به علت نامگذاری بر روی دخترش، تصمیم به طلاق گرفتن از همسرش نموده است.

درخواست طلاق زنی به خاطر انتخاب اسم فرزندش!

زن بارداری پس از اینکه فهمید همسرش برای نامگذاری نوزاد متولد نشده اش چه تصمیمی گرفته است قصد به طلاق گرفت. این خانم 23 ساله هفت ماه اولین فرزندش را باردار است، اما آن ها در تلاش هستند تا بر روی یک نام به توافق برسند. همسر 24 ساله او گفته است که نام این کودک را او خواهد گفت و زن می تواند نام دومین کودک را انتخاب کند، اما او کاملا از نامی که او پیشنهاد کرده است دل شکسته است زیرا نامی را انتخاب کرده است که نام نامزد سابقش است و آن زن ادعا می کند که او بیش از همه آن را دوست دارد.

او می گوید به دلیل حضور نامزد قبلی همسرش در شهر محل زندگی قبلی شان در روزهای اول روابطشان به دردسر زیادی افتادند، اما وقتی از آن منطقه دور شدند فکر کرد بهتر شده است ولی بعدها انتخاب اسم برای فرزند متولد نشده شان مشکل مجدد اوج گرفت.

او نوشت:" درخواست طلاق را داده ام زیرا من و همسرم نمی توانیم بر روی نام توافق کنیم. ممکن است مضحک به نظر برسد اما مشکلی جدی بین من و همسرم همین انتخاب اسم است. ما دو سال است که با یکدیگر ازدواج کرده ایم. من 7 ماه پیش باردار شدم، و به تازگی شروع به بحث در مورد اسم بچه داشتیم و هرکدام نظرمان را در مورد اسم فرزندمان مطرح کردیم ابتدا مشکلی پیش نیامده بود چون ما فکر میکردم نوزاد پسر است اما از زمانی که فهمیدیم فرزندم دختر است، شوهر من می خواهد نامش را هم نام نامزد سابقش انتخاب کند و این برای من بسیار دردناک و غیرقابل تحمل اس، این نشان دهنده این است که هنوز او را فراموش نکرده است.

او گفت:" در آغاز رابطه به خاطر او مشکلاتی داشتیم اما او کنار رفت و مشکلات از بین رفت." او واقعا او را دوست داشت و هرگز آن را از من پنهان نکرد، اما من فکر کردم که این موضوع قبلا به پایان رسیده بود. حالا او می گوید می خواهد اسم کودکمان را هم اسم نامزد قبلی اش بگذارد. به گفته ی همسرم رابطه ی او و نامزد قبلی اش پایان خوشی نداشت و این به این معنا نیست که او نمیخواهد یاد او را به کل فراموش کند و هرانچه او را به یادش می اندازد از خود دور کند او درک نمی کند که تصمیم او چقدر تاثیر بدی روی من می گذارد و می گوید این فقط هورمون ها است که تو را عصبی می کند نه انتخاب اسم از طرف من." آیا او هنوز عاشق همسر قبلی اش است که می خواهد فرزند را اینگونه نامگذاری کند!

کاربری پاسخ داد:"وقتی دختر شما بزرگ تر می شود، چطور آن را به او توضیح می دهید؟" اوه عزیزم، پدرت می خواست شما را هم نام نامزد سابقش انتخاب کند و دلیل انتخاب این نام این بوده که در ذهن او چون رابطه شان پایان خوشی نداشته، این به آن معنا نیست که او دوست ندارد هر روز به یاد او او نباشد و می خواسته با صدا زدن نام تو هر روز تو او را به یاد اورد. خانم های زیادی در این رابطه نظر داده اند اما نمی توان واقعا به هدف اصلی این آقا پی برد .

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کلیداسراراین قسمت"اوه عزیزم"

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها