اشرار اتابک دستگیر شدند

مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دو سردسته نزاع گروهی و ایجاد رعب و حشت در محله اتابک را بازداشت کردند.

اشرار اتابک دستگیر شدند

مدتی قبل و در اعلام خبر نزاع و درگیری که منجر به تخریب هشت دستگاه خودروی سواری در محله اتابک تهران شده بود، مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در همان بررسی های اولیه متوجه شدند که درگیری از سوی شماری از اوباشگران محله اتابک بوده و آنها به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال مردم کرده اند.

تحقیقات برای دستگیری این افراد و مخصوصا سردسته‌های آنان آغاز شده و در همین راستا نیز مجوز قضایی دستگیری این افراد نیز صادر شد. مدتی بعد مأموران سرنخ هایی از محل اختفای این افراد پیدا کرده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

سرانجام صبح روز ۲۹ خرداد ماه دو تن از سردسته های این نزاع در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند که در آنجا به جرم خود اعتراف کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که تلاش برای دستگیری دیگر افراد درگیر در این نزاع که از اراذل و اوباش نوپا بودند، همچنان ادامه دارد و دو متهم نیز با پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: تابناک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قلندر واقعی
    0

    اینها را ببرید کار اجباری سخت در سیستان بلوچستان تا دوسال بیگاری بکشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها