معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

محموله واکسن سینوفارم امروز وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ورود محموله واکسن سینوفارم به استان خبر داد و گفت: ظرف چند روز آینده ۱۷ هزار نفر در استان دز دوم واکسن خود را دریافت می‌کنند.

محموله واکسن سینوفارم امروز وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود

سید راشد جزایری با اشاره به اینکه محموله واکسن سینوفارم امروز وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود، اظهار کرد: ۱۷ هزار نفر که نوبت اول واکسن سینوفارم خود را تزریق کرده بودند، ظرف چند روز آینده واکسن نوبت دوم خود را دریافت خواهند کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تاکنون ۸۵ هزار و ۵۰۰ دز واکسن وارد چهارمحال و بختیاری شده است، عنوان کرد: از این تعداد تاکنون ۵۶ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق شده است، افراد برای تزریق واکسن دز دوم نیازی به ثبت‌نام و مراجعه حضوری ندارند و به ترتیب اولویت برای دریافت دز دوم واکسن با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد.

وی افزود: پس از اتمام واکیسناسیون دز دوم، واکسیناسیون گروه سنی جدید که توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود در استان آغاز خواهد شد.

جزایری در پایان در خصوص وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: در حال حاضر شهرستان‌های سامان، بن، خانمیرزا، اردل و کوهرنگ در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها