امام جمعه شهرکرد: مطالبات مردم بر زمین مانده است

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شور انتخاباتی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این شور و حضور در شرایطی است که بسیاری از توقعات و مطالبات مردمی بر زمین مانده و استان همچنان در بن‌بست شکننده قرار دارد.

امام جمعه شهرکرد: مطالبات مردم بر زمین مانده است

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در پیامی خطاب به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به مناسبت انتخاب وی به ریاست جمهوری، اظهار داشت: اقبال مردم به حضرتعالی و رأی آن‌ها به ریاست جمهوری شما توفیق بلندی است که در اثر رفاقت با حق‌تعالی عطا شده است.

وی ضمن تبریک به آیت الله رئیسی، ادامه داد: همانگونه که در دو پیوست تقدیمی که مربوط به انتخابات 1396 هست اشاره شده است جنابعالی بحمدالله از ظرفیت بالای مدیریتی برخوردارید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کشور مهدوی امروز به مدیر لایق نیازمند است، همین ظرفیت خدادادی است که قلوب مردم و دل‌های هدایت شده به سمت جنابعالی خلأ آن را با تمام وجود حس می‌کنند.

نکونام گفت: مردم در پی مدیری هستند که با توان ذاتی و عنایت الهی بتواند همه ظرفیت‌های کشور را فعال و متخصصین متعهد را در مدیریت‌ها گمارده و اقتصاد پویا و جهش تولید و خشکاندن ریشه فساد و عزت ملی و ارزش پول و رفاه معیشتی و اشتغال و مسکن و ازدواج و البته در رأس، فرهنگ را به تراز نظام اسلامی رسانده و امید مخدوش شده را به امیدی راسخ و نشاطی وافر تبدیل نمایند.

امام جمعه شهرکرد، با بیان اینکه این استان با شرکت بیش از 53 درصدی پای صندوق‌های رأی و اعتماد حداکثری به حضرتعالی همچون گذشته شور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: این شور و حضور در شرایطی است که بسیاری از توقعات و مطالبات مردمی بر زمین مانده و استان همچنان در بن‌بست شکننده قرار دارد.

وی افزود: راه‌های استاندارد ارتباطی و اتصال زمینی،هوائی و ریلی در تراز استان و در حد بایدها نیست،عرصه اشتغال همچنان کمرنگ و نرخ بیکاری بالا ، آب شرب و صنعت و کشاورزی در استانِ آبخیز کشور از مشکلات رنج دهنده مردم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نابسامانی‌های تولید و پیچیدگی‌های مجوز برای تولید و اشتغال، به سامان نبودن کشت و کشاورزی که محصول روی دست کشاورز مانده و دلال‌ها و واسطه‌های کاذب که از مشکلات تولید است و در بخش ساخت و ساز و عمران عدم توازن هزینه و فایده از مشکلات خسارت‌بار است.

نکونام بیان کرد: طرح‌های نیمه تمام از امورِ مورد سؤال همیشگی است که بیت‌المال مسلمین را با تضییع فاحش مواجه نموده است، همچنین زیرساخت‌های ورزش به ویژه در روستاها از مطالبات جدی مردم است.

وی با اشاره به مشکلات عشایری و افرادی که بیشترین نقش تولیدی با کمترین هزینه را دارند، گفت: همچنین آبادانی روستاها و رونق بخشی به آن‌ها با هدف جلوگیری از مهاجرت‌های خسارت‌بار و بسیاری از مطالبات و توقعات به حق و به جائی در این استان وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: ان شالله تدابیر حضرتعالی و همکاران انقلابی و جهادی و دولت مردمی که به فضل الهی شکل خواهید داد انقلاب اسلامی نه تنها راه‌های پیش رو بلکه جبران گذشته را هم تدارک خواهد کرد.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: شما در مقطعی بسیار حساس سکان‌دار اجرائی کشور شده‌اید، اگر آثار دولت انقلابی و جهادی پررنگ بروز و ظهور نکند، انقلاب به تمامه با آسیب مواجه خواهد شد، البته پشتیبان شما خداست وحتما به توفیق الهی موفق خواهید شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • صدرا
    0

    مطالبات مردم بر زمین مانده و خواهد ماند تا این ملک باشد واین روزگار خانه خرابه صد هزار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها