توضیحات فرماندار اهواز در خصوص روند تجمیع آرای انتخابات شورای شهر اهواز

فرماندار شهرستان اهواز روز دوشنبه در خصوص روند تجمیع آرای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات فرماندار اهواز در خصوص روند تجمیع آرای انتخابات شورای شهر اهواز

جمال عالمی نیسی در یادداشتی نوشت:
بسمه تعالی
به استحضار مردم شریف اهواز و داوطلبین عزیز انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز می رساند؛
پیرو برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، بعد از اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری و تجمیع آرای شعب شهرستان و اعلام به ستاد انتخابات کشور، عوامل اجرایی شعب شروع به شمارش آراء انتخابات شورای شهر در محل شعب اخذ رای نمودند و این فرایند تا روز شنبه به اتمام رسید.

بعد از رفع اشکال سامانه جامع انتخابات،کار تجمیع آراء در سامانه شروع شد. پیرو بازدید استاندار محترم از سالن ۱۳ آبان و دستور ایشان مبنی بر افزایش دوبرابری کاربران بمنظور تسریع در جمع بندی و اعلام هرچه سریعتر نتایج نهایی انتخابات شورای شهر اهواز در صبح روز دوشنبه ۳۱ خرداد، به رغم بکارگیری تمام ظرفیت ها و کار شبانه روزی در ۴۸ ساعت گذشته، متاسفانه به دلیل مشکلات فنی سامانه جامع انتخابات و کندی پهنای باند ارتباط در چند مرحله، اعلام نتایج در زمان مقرر محقق نگردید.در تلاش هستیم که با بکارگیری کاربران بیشتر کار تجمیع را تاپایان روز جاری به اتمام برسانیم.

لذا ضمن عذرخواهی از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان اهواز از تاخیر پیش آمده و دعوت کلیه نامزدها به حفظ آرامش، استدعا دارم اخبار صحیح انتخابات را صرفا از مراجع رسمی، پایگاه اطلاع فرمانداری به آدرس https://ahwaz.ostan-khz.ir/
و کانال های ارتباطی فرمانداری دنبال نمایند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها