مرادمند: آقای مددی! اصلاً چک شما را قبول نداشتند و من چک دادم

مدافع تیم فوتبال استقلال شرایط این تیم را نامطلوب خواند و گفت که بدترین اتفاق در جمع آبی‌پوشان برای او رخ داده است.

مرادمند: آقای مددی! اصلاً چک شما را قبول نداشتند و من چک دادم

حسین مرادمند پس از پیروزی 2 بر صفر تیم استقلال مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: واقعاً هیچ چیز نداریم. ما فقط به خاطر هواداران بازی می‌کنیم. من باید به‌عنوان بازیکن از فوتبالم لذت ببرم. هوادار می‌خواهد از فوتبال لذت ببرد. اگر می‌دانیم این بازی عادلانه نیست وارد آن نشویم.

وی درباره مشکلی که پیش از بازی به دلیل برگشت خوردن چکش پیش آمده بود، گفت: چهار ماه است این اتفاق برای من افتاده است و من با این شرایط بازی می‌کنم. اس‌ام‌اس‌های تهدید آمیز، زنگ‌ها و ... . من فقط این حرف‌ها را به مددی می‌زنم. او به جای اینکه شب قبل از بازی تمرکز تیم را به‌هم نزند،‌ خودش مصاحبه می‌کند و تمرکز سرمربی تیمش را می‌گیرد. من فقط می‌گویم آقای مددی! شما که می‌گویید چک من را مشاور هیئت مدیره پرداخت کرد،‌ بروید و قرارداد من را بخوانید، چقدر باید در ماه‌های نهم، دهم و یازدهم سال گذشته به من پرداخت می‌کردید؟ اصلاً چک شما را قبول نداشتند، من خودم چک دادم چون دوست داشتم به استقلال بیایم.

مدافع تیم استقلال در مورد اینکه مبلغ چک او چقدر بوده است،‌ عنوان کرد: مبلغش یک میلیارد و 250 میلیون تومان است که یک میلیارد و 500 میلیون را باشگاه قبول کرد و بقیه‌اش را من گفتم از قراردادم می‌دهم، اما همه چک‌ها را خودم دادم.

مرادمند در مورد اینکه احمد مددی معتقد است او مبلغی را در ابتدای فصل دریافت کرده است، بیان کرد: من می‌گویم دادند، ولی از مبلغ قراردادم پس چقدر به من دادند؟ اگر آن پول را جزو رضایت‌نامه من حساب کنند، پس من تا الان 20 درصد گرفته‌ام.

وی در واکنش به این پرسش که امروز قصد بازداشت او را داشتند، گفت: بله، جا دارد از فرزاد و فرهاد مجیدی تشکر کنم که آمدند و صحبت کردند. آقای نامداری هم در این چند روزه حمایت کرد. واقعاً از او تشکر می‌کنم که حداقل از ما حمایت کرد. واقعاً اگر استقلال این است بگویید ما بازی نکنیم. ما فقط به عشق هواداران بازی می‌کنیم. تلخ‌ترین اتفاق استقلال برای منِ حسین مرادمند افتاد.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها