کیخا دستش به سهمیه المپیک نرسید

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران موفق به کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جام جهانی نشد.

کیخا دستش به سهمیه المپیک نرسید

هشتمین و آخرین مرحله رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک طی روزهای گذشته به میزبانی شهر دوحه در قطر برگزار شد تا تکلیف سهمیه‌های باقیمانده برای حضور در المپیک 2020 توکیو مشخص شود.

در این رقابت‌ها سعیدرضا کیخا به همراه دو ملی‌پوش دیگر از کشورمان نیز حضور داشتند که کیخا به مقام قهرمانی در وسیله خرک حلقه دست یافت و بسیار امیدوار بود تا به سهمیه المپیک نیز دست یابد.

قهرمانی کیخا در روز جمعه رقم خورد و فدراسیون ژیمناستیک هم اعلام کرد که تکلیف سهمیه‌ المپیک این ورزشکار روز شنبه مشخص خواهد شد. روز شنبه به پایان رسید، اما خبری از سوی فدراسیون در این باره منتشر نشد. با این وجود یک رسانه خارجی سهمیه‌های توزیع شده را معرفی کرد.

براساس اعلام سایت intlgymnast تعداد شش ورزشکار در بخش مردان و چهار ورزشکار در بخش بانوان موفق شدند به سهمیه المپیک برسند که در بین آنها نام سعیدرضا کیخا دیده نمی‌شود. البته این سایت اعلام کرده که فدراسیون جهانی ژیمناستیک هنوز رسماً اسامی نفرات المپیکی را مشخص نکرده است، اما این اسامی در سایت‌های دیگر هم دیده می‌شود.

در وسیله خرک حلقه «کوهِی کامِیاما» از ژاپن سهمیه المپیک را به خود اختصاص داده می‌شود.

پس از انتشار این اسامی، شنیده شده است که برای حضور کیخا در المپیک درخواست وایلدکارت شده است. به همین دلیل باید منتظر بمانیم تا ببینیم که پاسخ این درخواست چه خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها