دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی:

نتایج بررسی صحت انتخابات شوراهای مازندران تا پایان هفته اعلام می‌شود

دبیر هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران گفت: نتایج بررسی صحت انتخابات شوراهای اسلامی مازندران چهارشنبه این هفته اعلام می‌شود.

نتایج بررسی صحت انتخابات شوراهای مازندران تا پایان هفته اعلام می‌شود

سید علی سلیلی با بیان اینکه تکلیف صحت انتخابات حوزه‌های انتخابیه مازندران تا چهارشنبه این هفته در استان مشخص می‌شود، گفت: جهت اعلام به سراسر کشور از ۲۵ تا ۳۰ تیر از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی به وزارت کشور ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته حقوقی هیئت عالی نظارت با رصد موشکافانه در حال بررسی دقیق شکایات هستند، افزود: شکایات زیادی به هیئت نظارت ارسال شد که عمده آن بحث همیشگی خرید و فروش آرا و در برخی از حوزه‌ها به ویژه روستایی مشارکت بالای ۱۲۵ درصد بود.

سلیلی، حضور حدود ۶۱ درصدی مردم با بصیرت و انقلابی مازندران پای صندوق آرا ۲۸ خرداد در طلیعه گام دوم انقلاب باتوجه به دشمنی گسترده توسط استکبار جهانی و ناکارآمدی داخلی نشان از هوش بالای سیاسی ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: بر اساس رصدهای انجام شده درصورت به موقع آغاز شدن انتخابات صبح ۲۸ خرداد، این مشارکت تا ۷۰ درصد نیز می‌توانست افزایش یابد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران، از رصد کامل اوضاع انتخاباتی مازندران توسط هیئت عالی خبر داد و یادآور شد: مردم و رسانه‌ها به گمانه زنی‌ها توجه نکنند و اخبار دقیق را از هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها پیگیر باشند.

سلیلی پرداختن به شایعات و دامن زدن به شبهات را موجب کم رنگ جلوه دادن حضور گسترده مردم مازندران پای صندوقهای آرا دانست.

وی یادآور شد: نتایج بررسی صحت انتخابات شوراهای اسلامی استان توسط رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران به هیئت مرکزی نظارت پایان این هفته اعلام می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها