آبرسانی با تانکر به چند شهرک در اردبیل

روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل از آبرسانی سیار به چند شهرک اردبیل که با قطعی آب مواجه شده اند، خبر داد.

آبرسانی با تانکر به چند شهرک در اردبیل

در پیام روابط عمومی آبفای اردبیل 14 تیر آمده است: با توجه به اتفاق پیش آمده در ورودی خط انتقال آب خام تصفیه خانه آب شرب شهرستان اردبیل خوشبختانه با تلاش چندین ساعته مدیریت و همکاران شرکت آب وفاضلاب استان مشکل حل شد.

در این پیام اضافه شده است: به دلیل اینکه مخازن ذخیره آب شرب خالی شده و انتقال آب به مخازن و شبکه داخل شهری زمان بر خواهد بود لذا به اطلاع عموم شهروندان و مشترکین شهر اردبیل می رساند، آب شرب این شهر امروز دوشنبه مورخ ۱۴تیر ماه تا ۱۲ شب با افت فشار و احتمال قطعی آب مواجه خواهد بود.

در این پیام از شهروندان تقاضا شده است که ضمن رعایت اصل صرفه جویی و مدیریت مصرف آب، از ذخیره سازی بیش از اندازه و مصارف غیر ضروری جدا خودداری نموده تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشده و این مقطع حساس را با کمترین تنش آبی سپری کنیم.

در پیام روابط عمومی آبفای اردبیل ادامه داده شده است: ضمن عذرخواهی از مشترکان محترم بابت قطعی و افت فشار آب در روزهای اخیر، تقاضا می شود در صورت داشتن هرگونه مشکلی در حوزه آب ، با واحد ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان به شماره 122 تماس حاصل کنند.

در این پیام آمده است: تانکرهای های آبرسانی سیار این شرکت برای خدمت رسانی به مشترکین و شهروندان در شهرک های کوثر، مخابرات، پیله سحران، دادگستری، نیایشو نیروی انتظامی مستقر بوده و برای شهرک های نادری، کشاورزی و کارشناسان درحال اعزام است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها