یورو۲۰۲۰

توصیه هیتسفلد به لو: قید مربیگری را بزن و به کارشناسی فوتبال بسنده کن!

سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ به سرمربی پیشین تیم ملی آلمان توصیه کرد که بعد از این دیگر در فکر هدایت تیمی دیگر نباشد.

توصیه هیتسفلد به لو: قید مربیگری را بزن و به کارشناسی فوتبال بسنده کن!

دوران کاری یواخیم لو به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان با حذف ژرمن‌ها به دست انگلیس از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 به پایان رسید اما به نظر نمی‌رسد که دوران مربیگری این مرد آلمانی هم به پایان رسیده باشد. در واقع هنوز هیچ نشانه یا خبری مبنی بر تصمیم او برای پایان دادن به حرفه‌ مربیگری دیده نشده است. اوتمار هیتسفلد سرمربی سابق بایرن مونیخ اما به لو توصیه کرد که بهتر است که به جای مربیگری در سایر امور مرتبط با فوتبال مشغول به کار شود.

هیتسفلد درباره لو 61 ساله که سابقه کار به عنوان سرمربی تیم‌‌های باشگاه اشتوتگارت و فنرباغچه را هم دارد، به سایت اسپورت‌بازر گفت: من نمی‌دانم که آیا کار درستی باشد که به لو بگوییم دوباره به کار پراسترسی مانند مربیگری ادامه دهد یا نه چون هدایت یک تیم برای 60 بازی در طول یک سال کلی استرس دارد. اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و فرانسه هم فوتبال‌شان به سبکی است که واقعاً به درد لو نمی‌خورد. به همین دلیل تنها کاری که من می‌توانم به او توصیه کنم انجام دهد، کارشناسی فوتبال در تلویزیون است.

با وجود ناکامی‌های پیاپی لو با تیم ملی آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی 2014، از او به عنوان یکی از گزینه‌‌های جانشینی فرانک دی‌بوئر سرمربی پیشین تیم ملی هلند یاد می‌شود، کسی که بعد از باخت 2 بر صفر لاله‌های نارنجی به جمهوری چک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 برکنار شد. لو پس از باخت آلمان به انگلیس گفت که برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش به زمان نیاز دارد اما به صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره داشت که هنوز آماده بازنشستگی نیست.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها