دستگیری ۱۰۱۱ سارق حرفه‌ ای

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۷۳۶ متهم در طرح رعد ۴۶ و ۲۷۵ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در طرح کاشف خبر داد.

دستگیری ۱۰۱۱ سارق حرفه‌ ای

سردار حسین رحیمی در تشریح دستاوردهای دو طرح رعد و کاشف پلیس تهران که به طور همزمان به اجرا درآمد گفت: این دو طرح عملیاتی در پلیس های پیشگیری و آگاهی انجام شد. رویکرد طرح رعد برخورد با مجرمان حوزه هر کلانتری است و در طرح کاشف با باندها و گروه‌های سارقان حرفه ای و مجرمان سابقه‌دار برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای ۲۶۰ حکم در طرح رعد ۷۳۶ نفر دستگیر و ۴۵ باند که اقدام به سرقت می‌کردند منهدم شدند، گفت: در این طرح بیش از چهار هزار و ۳۸۴ اموال مسروقه کشف و ۷۰۲ پرونده سرقت بسته شد.
رحیمی با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد تومان است، گفت: در این طرح ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در طرح کاشف ۲۷۵ سارق سابقه دار و حرفه‌ای دستگیر شدند، اظهار داشت: مجرمان دستگیر شده در جرائمی چون سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، قتل و ... مشارکت داشته اند و این افراد در قالب ۷۵ باند فعالیت می‌کردند که دو هزار و ۵۳۷ قلم اموال سرقتی مردم از آنان کشف شد.
رئیس پلیس تهران گفت: سلسله طرح‌های پلیس پایتخت به منظور استقرار امنیت و آرامش در پایتخت به طور مستمر اجرا و با مجرمان برخورد قاطعانه خواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص تاثیر خاموشی بر مسائل امنیتی پایتخت، گفت: از لحاظ امنیتی مشکلی نداریم چرا که ما از قبل اطلاع داشتیم که قرار است چنین اتفاقاتی بیفتد بنابراین پیش بینی کامل را کرده بودیم.
وی از به‌کارگیری ماموران یگان امداد و مأموران انتظامی برای کمک به پلیس راهور و استقرار در تقاطع های مهم خبر داد و گفت: با توجه به خاموشی چراغ های راهنمایی در تقاطع های مهم و پر ترافیک که بر روی ترافیک سطح شهر تاثیر می‌گذارند ماموران سایر رده ها به کمک پلیس راهور آمده و در این تقاطع ها مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس تهران با بیان این مطلب که تلاش و فعالیت ماموران پلیس چه در شب و چه در روز بیش از پیش افزایش یافته است در خصوص جداسازی برق چراغ های راهنمایی از شبکه برق محلات گفت: با دوستان در شهرداری در این مورد صحبت کردیم که برای برق چراغ راهنمایی فکری کنندکه یا به صورت برق اضطراری یا به صورت برق خورشیدی مشکل را حل کنند.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها