وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرفوری تشریح کرد

هر آنچه باید از عقد قرارداد خانه بدانید


26 شهریور 1400 - 17:17
60e494b44d70c_2021-07-06_22-06
یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: به قراردادهایی که برروی کاغذ و بدون مراجعه به دفاتر ثبت اسناد منعقد می‌شود قرارداد‌های عادی و یا قولنامه دستی گفته می‌شود.

طاهری در گفتگو با خبر فوری افزود: قولنامه دستی، برگه‌ای است که طرفین تعهدات خورد را نسبت به یکدیگر ذکر کرده و پای آن را امضاء می‌کنند، قولنامه‌ها از اعتبار قانونی در دادگاه برخوردار هستند و می‌توانند مورد استناد قرار بگیرند پس باید در تنظیم آنها دقت شود و تمام جزئیات به صورت شفاف آورده شود.

وی ادامه داد: تمام مشاوران املاک موظف هستند که معاملات انجام شده را در سامانه ثبت معاملات و املاک ثبت کنند.

مشروح گفتگو در ادامه در دسترس شماست.

یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: به قراردادهایی که برروی کاغذ و بدون مراجعه به دفاتر ثبت اسناد منعقد می‌شود قرارداد‌های عادی و یا قولنامه دستی گفته می‌شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

26 شهریور 1400 - 17:17

طاهری در گفتگو با خبر فوری افزود: قولنامه دستی، برگه‌ای است که طرفین تعهدات خورد را نسبت به یکدیگر ذکر کرده و پای آن را امضاء می‌کنند، قولنامه‌ها از اعتبار قانونی در دادگاه برخوردار هستند و می‌توانند مورد استناد قرار بگیرند پس باید در تنظیم آنها دقت شود و تمام جزئیات به صورت شفاف آورده شود.

وی ادامه داد: تمام مشاوران املاک موظف هستند که معاملات انجام شده را در سامانه ثبت معاملات و املاک ثبت کنند.

مشروح گفتگو در ادامه در دسترس شماست.

منبع: خبر فوری

70

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سیاوش سلطان 4 1 پاسخ 1400/6/27 -04:15

دانشگاه آزاد به جای فوق دیپلم پروفسور تحویل میده ، ایشون حتماً فوق تخصص دارند !!!؟ وکلاء در ایران شر خرند و خانه خراب کن ، اینو حتی به زبان هم می آورند و در مخافل و نزد دوستان بیان و نوعی زرنگی حساب می کنند ... روزی برسد که وکلاء از گفتن نام شغل خود شرم داشته باشند ... هر چند افراد شریف هم در این شغل هستند ، اما اکثریت شرخر و کارچاق کن هستند ...و بیسواد ، تفاوت لایحه و دادخواست را نمی دانند !!!! تاریخ دهه ۱۳۷۰ به بعد ایران باگ قانون دارد ، زمین خواری ، رانت ، اختلاس ، زدوبند و ... کافی بود یا ادامه دهم ؟!!!

حقوق خوان 1400/6/27 -17:22

تو اگه تونستی بیایی وکیل بشی بعد حرف بزن . اگه شرایطشو بخونی . ۸۳۰۰۰ نفر شرکت میکنن ولی فقط ۳۰۰۰ نفر قبول میشن یعنی از جمعیت دانشگاه دولتی ها هم کمتره . شغل ما زندگی و عشقه . ما با جان و مال و ناموس و آبروی‌مردم سر کار داریم . شان ما شان قاضیه . پس برای خودت توهین نکن . که عواقب داره پسر جان ...