بازداشت باند آدم ربایی با شیوه پلیس قلابی در تهران

رئیس اداره مبارزه با سرقت‌ های تحت پوشش مامور، اداره پنجم پلیس آگاهی اعلام کرد: اعضای باند پنج نفره که تحت پوشش ماموران ناجا اقدام به آدم‌ ربایی و سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

بازداشت باند آدم ربایی با شیوه پلیس قلابی در تهران

یاراحمدی، در حاشیه نمایشگاه طرح رعد پلیس پیشگیری و طرح کاشف پلیس آگاهی در ستاد فاتب برگزار شد، توضیح داد: این افراد در ساعت ۱۲ شب خودروی اسنپی را متوقف و با استفاده از تجهیزات پلیسی نظیر بیسیم، دستبند و چراغ گردان خود را مامور معرفی کردند.

وی افزود: پس از این اقدام مسافر اسنپ که خانم ۲۲ ساله‌ای بود که در منطقه "سعادت آباد" قصد بازگشت به منزل را داشت، به خودروی خود منتقل و آدم‌ربایی کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران قلابی پس از سرقت ساعت مچی، طلاجات و وجوه نقد، خانم جوان را در جاده قدیم کرج رها می‌کنند.

به گفته یاراحمدی، متهمان پس از شناسایی در محدوده شرق پایتخت و شهرهای جنوبی تهران دستگیر شدند.

"مامور قلابی" یک شیوه کلاهبرداری قدیمی است که هنوز هم طرفداران زیادی بین تبهکاران دارد و به گفته پلیس پیشگیری، در تهران هر ماه، یک یا ۲ مامور قلابی دستگیر می‌شود.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت نیز در حاشیه یکی از طرح‌های رعد با اشاره به شناسایی و دستگیری "ماموران قلابی" در سال‌های اخیر و هوشیاری در این زمینه، تاکید کرد: شهروندان در صورت مواجهه با ماموران انتظامی، از ماموران تقاضای کارت شناسایی داشته باشند و همکاران ما نیز مکلف به ارائه مدارک هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    1

    مسله پرونده طلایی که گفته قاضیم واز مردم‌سواستفاده کرده واین همه ادم‌ رو به خاطره دختر املش به کشتن داده...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها