ناجا اطلاعات کدام خودروها را به سازمان امور مالیاتی داد؟

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت:‌ اطلاعات کامل خودروهای لوکس را نیروی انتظامی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داده است و این سازمان با علم، می تواند درباره مالیات آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

ناجا اطلاعات کدام خودروها را به سازمان امور مالیاتی داد؟

امیدعلی پارسا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: سال گذشته ۴۷ دستگاه اجرایی اطلاعات می‌دادند و امروز بیش از ۹۰ دستگاه به سازمان مالیاتی دیتا می‌دهند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی افزود: دستگاهی نداریم که اطلاعات ندهند جریان دیتا برقرار است اگرچه کیفیت لازم را برخوردار نیست. تمام دستگاه‌های اجرایی، اطلاعات و دیتاهای مورد نیاز را بهتر از گذشته در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دادند و این کار موجب شد تا گام نهایی طرح جامع مالیاتی به اجرا در آمد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: اطلاعات کامل خودروهای لوکس یعنی خودروهایی که ارزش روز آنها بیش از یک میلیارد تومان باشد یا به صورت تجمیعی خودروهای یک فرد یا افراد تحت تکفلش بیش از یک میلیارد تومان باشد را نیروی انتظامی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار داده است و این سازمان به راحتی با علم و اطلاع، می‌تواند درباره مالیات آن‌ها تصمیم گیری کنند.

منبع: خبرآنلاین

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • خودشان را ناراحت نکنید
    0

    مطمئن باش پورشه داران در امان هستند

  • خبرنگاررسانه محلی
    0

    اقای پارسا که درحال حاضر رئیس سازمان امور مالیاتی کشور هستند هرگاه با صحبتهای ایشان روبرو میشوید طوری از عملکرد های سازمان صحبت میکنند که بنظر برسد یگانه سازمانی است که منضبط هست .من شخصا چنین تصوراتی را ندارم از دیتایی سخن گفتند که با اشکالات بسیار زیادی روبروست .کارمندانی درسازمان حضور دارند که صراحتا بگویم از قوانین ومقررات مالیاتی بی خبرهستند .دررسیدگی ووصول مالیات علی الرغم وجود هیاتهای حل اختلاف مالیاتی تا دیوان عدالت اداری گرفتار انواع واقسام تفسیر به رای ها هستند .وحدت رویه ایی وجود ندارد . درهمین اخیر مودیانی بودند که علاقمند به خوداظهاری تبصره ۱۰۰ قانون مالیاتها بودند اما بدلیل ناتوانی مامورین مالیاتی درتشخیص بموقع مالیات عملکرد اشخاص با وجود مهلتهای قانونی از آن سرباز زدند . احترام به ارباب رجوع وجود ندارد . نظم وانضباط اداری صفر است .شفافیت مالیاتی درآن وجود ندارد . با توجه به تعیین تکلیف بودجه ایی رئیس سازمان فقط درپی این مساله هست که سهم مالیات دربودجه را از طریق مختلف احصا کند . هرگز به زیر بنا ها با وجود سیستم های نرم افزاری وسخت افزاری موجود شفافیت جدی گرفته نشده است .کاربر حرفه ایی درمامورین مالیاتی مشاهد نمیشود . طرح جامع مالیاتی که باید درچندین گام ویا فرایند رسیدگی به سرمنزلگاه مقصود برسد هرگز نرسید وبا تولید فرمهای نسبتا زیاد نتیجه ایی برای تشخیص مالیات دیده نشده است .سریعاکسانیکه تجربه مالیاتی سی ساله داشتند با ترس از قوانین بازنشستگی افراد را بازنشسته کرده اند حال با انبوهی از مشکلات ساختاری مواجه شده اند این درصورتی است که دستگاههای دیگری هنوز با وجود منع بکار گیری بازنشستگان آنها را بکار گرفته اند مثل وزارت آموزش وپروش . سازمان امور مالیاتی سازمانی است که چون برای دولت درامد زاست همیشه درهفته دولت بعنوان برجسته ترین سازمان کشوری لوح سپاس میگیرد اما وقتی بدرونش سرکی بکشید آنطوری که تصور میکنید نیست . وآنهایی که نقش اجرایی دربیرون از سازمان دارند بخاطر درامدی که نصیب آن دستگاهها میکنند این سازمان را درعملکرد، سزاوار تقدیم لوح یابود به او میدانند . تنها سازمانی است که به بازنشستگان خود توجه نمیکند و خدماتی را برای آنان منظور نمیکند . درتقسیم پست موجود درسازمان با انواع واقسام سفارشات بیرون ازسازمان مواجه هستند .از رانت اطلاعات بشدت بهره میبرند و پستهای مدیریتی برای کسانی است که هم جهت وهمنوای با مدیریتهای بالا دستی باشند . باند بازی وگروه گرایی درآن محرز هست . خسته تان نکنیم .آن چیزی که درجراید میاید نه آنطوری است که درسازمان دیده میشود .

  • اسریان
    0

    به دلیل بی ارزش شدن پول کشور ، قیمت یک تویوتا ۲۰۰ میلیونی شده ۲ میلیارد تومان ، حالا شما بی تدبیر های مفت خور می خواهید گند بی تدبیری تان را از جیب ملت جبران کنید واقعا خجالت بکشید . ایا خبر دارید که قیمت یک کیلو یونجه شده هفت هزارتومان وقیمت یک کیلو کاه شده پنج هزارتومان ، پیشنهاد می کنیم از تولید کنندگان کاه وجو و یونجه وعلوفه هم مالیات بگیرید !؟ چون قیمت شان ده برابر شده است . واقعا شرم کنید حتی از انتقال جسد یک متوفا از شهری به شهر دیگر بوسیله هواپیما هم مالیات ارزش افزوده می گیرید !؟ در پرینت قبض های اب وفاضلاب نگاه کنید علاوه بر هزینه دفع فاضلاب وابونمان و ... مبلغی هم به عنوان مالیات ارزش افزوده دفع فاضلاب می گیرید !؟ واقعا خجالت بکشید وشرمتان باد که اینقدربه این ملت فشار می اورید .

  • دن کیشوت
    0

    مسوولین مملکت چه کسانی هستند؟آقایان! صاحبان خودرو های لوکس چه کسانی هستند؟کارخانه داران، کارخانه داران چه کسانی هستند؟آقایان! ، آیا آقایان از آقایان مالیات خواهند گرفت؟! جواب با شما

  • ماهی گرفتن دولت از آب گل آلود
    0

    لعنت به دولتی که از تورم پول بگیرد دولت بی شرف خودت تورم ایجاد کردی خودت واردات خودرو را ممنوع کردی که قیمت ها سر به فلک گذاشته حالا میخواهی از آب گل آلود ماهی بگیری واقعا خیلی بی شرف و دزد هستید

  • علی
    0

    جالبه ماشین ۱۰۰ میلیونی با تورم ناشی از بی عرضگی شده بالای ۱ میلیارد که ملت از پس هزینه نگهداریش بر نمیان بعد مجلس مالیات هم روش می ذاره. به این میگن از آب گل آلود ماهی گرفتن. حالا چه مشکلی حل میشه؟ ماشین ارزون میشه؟ خیر دولت سودش تو گرونی ماشینه. پس چه اتفاقی می افته؟ قیمت مالیات می ره رو قیمت ماشین و خاک بر سر این ملت بدبخت میشه. حالا یه کم شعور میاد میگه تقصیر خودتونه به روحانی رای دادید اون یکی میگه زیر سر مجلس ۵ درصدیه بی زحمت طرفدار اصول گرا و اصلاح طلب برید یه پیج دعوا بزنید دعوا کنید از دزدی ها و بی عرضگیاتون بگید و مسابقه من خوبم راه بندازید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها