شناسایی سارق کیسه به دست کابل‌های شرق تهران/ جلوگیری از ادامه فعالیت ضایعاتی‌های متخلف درشهرستان پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از جلوگیری فعالیت واحد‌های صنفی که موجب سلب آسایش شهروندان می‌شوند، خبر داد.

شناسایی سارق کیسه به دست کابل‌های شرق تهران/ جلوگیری از ادامه فعالیت ضایعاتی‌های متخلف درشهرستان پردیس

سرهنگ بهزاد عبدیان اظهار کرد: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر فعالیت غیرمجاز ضایعاتی‌ها در سطح بومهن، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و ماموران کلانتری ۱۲ بومهن، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی و اخذ مجوز لازم در این رابطه، گفت: ماموران در یک اقدام برنامه ریزی شده از ۱۲ واحد صنفی بازدید و ۶ ضایعاتی غیرمجاز، متخلف و فاقد مجوز و پروانه کسب که مزاحم آسایش شهروندان شده بودند را پلمب کردند.

سرهنگ عبدیان درباره بررسی پرونده دیگری که منجربه دستگیری سارق سیم برق و کابل در شهرستان پردیس شد، تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل در سطح شهرستان پردیس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه درحالی که با کیسه‌ای پر از سیم و کابل سرقتی در حال فرار بود دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در اظهارات خود به ۵ فقره سرقت سیم برق و کابل اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان این که تعامل بین مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنها اقدام شود.

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها