مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی:

۴۰ هزار مشترک خراسان جنوبی مشمول طرح آب امید هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی گفت: ۴۰ هزار مشترک کم‌ مصرف استان شامل ۱۵ درصد کل مشترکان مشمول بهره‌مندی از مزایای طرح ملی

۴۰ هزار مشترک خراسان جنوبی مشمول طرح آب امید هستند

حسین امامی افزود: در این طرح تمامی هزینه‌ها شامل آبونمان و آب بهای مشترکان صفر می‌شود.

وی بیان کرد: آب امید طرحی برای تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف است و بر این اساس مشترکان کم‌مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی اظهار داشت: این طرح به منظور حمایت از مشترکان کم‌مصرف و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف آب اجرایی شده است و هر مشترکی که یک سوم الگوی مصرف یعنی کمتر از پنج متر مکعب مصرف کند، شامل بخشودگی‌های کامل می‌شود.

وی تصریح کرد: از مجموع ۳۴۲ هزار مشترک آب استان خراسان جنوبی، ۲۷۰ هزار مشترک در بخش خانگی هستند که ۷۰ درصد مصارف آب را به خود اختصاص داده‌اند.

امامی با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰ درصد مشترکان خانگی خراسان جنوبی پرمصرف هستند گفت: میزان مصرف آب از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است لذا از مشترکان درخواست داریم با مدیریت مصرف آب برای گذر از تابستان این شرکت را همراهی کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش دمای هوا و افزایش میزان مصرف از مشترکان تقاضا داریم با نصب سایبان کولر و سرویس به موقع آن، خودداری از شست و شوی حیاط و خودرو، کاهش زمان استحمام، آبیاری نکردن اشجار و باغات از آب شرب و سایر روش‌های صرفه‌جویی، میزان مصرف آب را حداقل ۲۰ درصد کاهش دهند تا با کمترین تنش آبی از تابستان گذر کنیم.

وی گفت: مشترکان در شهر و روستا به منظور کاهش هدررفت آب می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع ترکیدگی و شناسایی انشعاب غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها