دستگیری دو گنده لات در اسلامشهر

2 مرد شرور به بهانه مسافرکشی در محدوده غرب استان تهران مسافران را سوار کرده و برای زورگیری و سرقت به محله‌ های خلوت می‌بردند.

دستگیری دو گنده لات در اسلامشهر

هجدهم تیر مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس مدعی شد در ساعات اولیه شب سوار یک خودرو پراید سفید رنگ شده تا از مسیر اسلامشهر به چاردانگه برود اما در بین راه راننده و سرنشین دیگر خودرو با تهدید سلاح سرد از وی زورگیری کرده و اموالش را به سرقت برده‌اند.

سرهنگ کارخانه، فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در این‌باره گفت: بدنبال مراجعه سایر مالباختگان و شکایت‌های مشابه از این دو مسافربر قلابی کارآگاهان تحقیقات خود را ادامه داده و مشخص شد که متهمان از سارقان سابقه‌دار هستند. بدنبال شناسایی این دو سارق زورگیر پلیس توانست آنها را در یکی از شهرستان‌های مجاور اسلامشهر دستگیر کند.

نوید 28 ساله و ارسلان 32 ساله به اداره پلیس منتقل شدند و در بازجویی‌ها به 13 فقره زورگیری اعتراف کردند.

ارسلان در بازجویی‌ها اظهار داشت: شبانه در مسیرهای خلوت در کمین مسافران می‌نشستیم وپس از سوار کردن آنها در محله‌های خلوت که بیشتر باغ بود با تهدید چاقو گوشی و پول‌هایشان را سرقت می‌کردیم.

این دو متهم پس از اعتراف به سرقت‌هایی که انجام داده بودند برای تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.

رئیس پلیس اسلامشهر از شهروندان خواست هنگام استفاده از خودروها احتیاط کرده و از خودرو ها و وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد استفاده کنند.

منبع: فرتاک نیوز

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها