سرقت های پدر با همدستی دختر و پسر نوجوان

مرد جوان که با همدستی دو فرزندش یک باند سرقت تشکیل داده و طلاهای کودکان را می‌دزدیدند از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرقت های پدر با همدستی دختر و پسر نوجوان

سرهنگ غضبان احمدی‌فرد، فرمانده انتظامی سنقرو کلیایی صبح دیروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اعلام ۲ مورد سرقت طلاهای دختران خردسال در محلات شهر سنقروکلیایی، رسیدگی ویژه به‌موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت‌ها توسط سه نفر و از ۲ دختربچه ۵ ساله انجام گرفته است و شیوه سرقت‌ها نیز به این شکل بوده که دختری ۱۵ و پسری ۱۳ ساله با هدایت و راهنمایی پدر ۴۲ ساله خود به بهانه بازی کردن به دختران خردسال نزدیک شده و اقدام به سرقت طلاهای همراه آنها می‌کردند.

این خواهر و برادر پس از سرقت طلاها سوار بر خودرو پرایدی که پدرشان در اختیار داشت از محل متواری می‌شدند که با به‌دست آمدن این سرنخ اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای برای دستگیری اعضای باند آغاز شد.

بنابراین مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی پراید مذکور شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف و هر سه سرنشین را دستگیر کردند.

احمدی‌فرد با بیان اینکه سارقان مردی ۴۲ ساله، دختری ۱۵ ساله و پسری ۱۳ ساله و پدر و فرزند هستند، گفت: هر سه نفر آنها به ارتکاب سرقت طلای دختران خردسال اعتراف کردند و طلاها که شامل یک جفت گوشواره و ۲ عدد النگو بود کشف شد.

رئیس پلیس سنقروکلیایی در پایان با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم، از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خردسال خود باشند و از آویزان کردن طلا به آنها خودداری کنند.

شهرستان سنقر یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه در غرب ایران است.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کولبر
    0

    ممنون از برادرای عزیز نیروی انتظامی که 1جفت گوشواره و 2 عدد النگو رو گرفتند سپاس برادررررررر. همین کافیه ما نیازی به توضیح یا خبری در مورد دکلهای نفتی نداریم یا اختلاصهای کلان خوشحال کننده ترین خبری بود که تا به حال در خبر فوری شنیده بودیم با گرفتن این پدر و دو فرزندش تمام مشکلات مملکت حل شد ممنونننننن

  • سیاوش سلطان
    0

    نتیجه فیلم های لاکچری و سودای یک شبه پول دار شدن !! زیاده خواهی و فرهنگ غلط که کارکردن را سخت جلوه می دهند علت این اتفاقات و خراب شدن آینده این دو نوجوان شده بگو مردک گردن کلفت ، مسافرکشی می کردی یا با ۶ ماه آموزش در مزاکز فنی حرفه ای تعمیرکار لوازم خانگی الان این آینده تلخ در انتظار خود و فرزندانت نبود اگر اولین بار است که این افراد به این کار خلاف روی آورده اند از مسئولین خواهش می کنم برای حفظ آینده این دو نوجوان و داشتن پدر با افراد کارشناس رفتاری این افراد را به صراط مستقیم هدایت کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها