دستبرد کودکان ۹ ساله به یک منزل

با دستگیری 3 کودک 9 ساله که به یک منزل مسکونی در مشهد دستبرد زده بودند، راز کودک آزاری های هولناک نیز در کلانتری فاش شد.

دستبرد کودکان ۹ ساله به یک منزل

این حادثه تلخ شانزدهم تیر جاری زمانی لو رفت که مالک منزلی در خیابان پنجتن 85 با پلیس 110 تماس گرفت و از دستبرد سارقان به اموالش خبر داد.

شاکی پرونده به پلیس گفت: برای انجام کاری به شهرستان رفته بودم اما هنگامی که به منزلم بازگشتم متوجه شدم در اتاق تخریب شده و 12 میلیون تومان وجه نقد، مرغ مینا، طلا و ماشین اسباب بازی شارژی به سرقت رفته است.

به دنبال دریافت این خبر، ماموران تجسس کلانتری پنجتن، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز کردند تا این که سرنخ هایی از دزدان کوچک به دست آمد. بررسی ها نشان می داد: چند کودک از پشت بام وارد حیاط منزل مذکور شده و اموال را به سرقت برده اند.

ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که دو تن از کودکان دو قلو هستند و در همان اطراف زندگی می کنند بنابراین ماموران انتظامی با ردیابی های اطلاعاتی، کودکان دو قلو و همدست دیگر آن ها را شناسایی و به کلانتری پنجتن مشهد هدایت کردند.

3 کودک 9 ساله، در همان لحظات اولیه پرسش و پاسخ های پلیسی، ماجرا را شرح دادند و به سرقت اموال منزل اعتراف کردند اما در همین حال ماموران متوجه آثاری از سرخ شدگی های شدید روی بدن یکی از کودکان دوقلو شدند و به بررسی دقیق این ماجرا پرداختند.

بررسی های پلیش نشان داد: پدران هر 3 کودک به مواد مخدر اعتیاد دارند اما مادر کودکان دوقلو دچار بیماری روحی است که زیر نظر پزشک قرار دارد به همین دلیل او فرزندش را با کمربند کتک زده است که آثار آن هنوز روی بدن کودک 9 ساله وجود دارد.

با انتقال پول ها و لوازم سرقتی به کلانتری، اموال مذکور تحویل مال باخته شد و او نیز به خاطر شرایط خاص کودکان از شکایت خود صرف نظر کرد. با این حال نیروهای کلانتری ماجرای کودک آزاری را جدی گرفتند و مراتب را به معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در امور سرپرستی اطلاع دادند.

به دستور مقام قضایی اورژانس اجتماعی بهزیستی وارد عمل شد و کودکان تحت حمایت قانون قرار گرفتند.

منبع: خراسان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • دن کیشوت
    0

    در مملکت امام زمان و در شهر امام رضا و در خیابان پنج تن و مسوولین نظام هم که می گویند،ما ملت امام حسینیم و امام جمعه هم که آیت الله العظمی علم الهدی،و با تمام این احوالات ،دزدی؟آنهم توسط پسر بچه ها؟کودک آزاری؟اعتیاد؟! دروغ محض است،اینها شایعاتی است که توسط آمریکا و اسرائیل صورت می‌گیرد! غافل از اینکه مردم همیشه در صحنه آگاه بوده و با شرکت خود در پای صندوق های رای،مشت محکمی بر دهان مستضعفین خواهند کوبید

  • ،،،،،،،،*****،،،،،
    0

    وقتی شخصی میاد تو مجالس روضه مداحی میکنه ،مجلسی که برای امامان پاک ومعصوم هستش ،ومردم اعتقاد فراواتی دارندمتاسفانه مداح پول همچین مجلسی رو بجای هزینه کردن برای خانواده ش میبره مواد میخره ،،وقتی مجلسی طرح تصویب میکنه فقط مزایا وحق وحقوق بره جیب خودشون،،وقتی با بودجه ملت بچه هاشون رو میفرستن خارج،،وقتی همایشهای مسخره برگزار میکنن والکی به هم دیگه از بیت المال سکه میدن ،،وقتی عدالت تو یه کشور اسلامی مرده باشه ،،وقتی به نام اسلام وکام دروغگوها باشه همین میشه آینده این بچه ها رو کی خراب کرده ،،همین جامعه همین مسولین ،،پدر بی عرضه خداوند تک تک مصوبین این طوروقایع رو لعنت کنه،،تحویل بگیررررحاج آقاااااااا علم الهدی

  • افشار
    0

    مدیریت محترم خبرفوری با احترام و خسته نباشید بلحاظ تهیه و گزارش اخبار داخلی و خارجی در حد زمان کم: و لحاظ به وظیفه خطیر خبرگزاری و انتشار آن خواهشمند است با توجه به نظرات خوانندگان محترم که در ستون اعلام نظرات گذاشته میشود ، دقت فرمایند نظراتی که خارج از ادب و شئونات انسانی تهی میباشد برابر قوانین نشر اعلان نشود تا سلامت مناظره نظرات خوانندگان خبر فوری بهم نریزد و یک فرکانس مثبتی را در ستون نظرات شاهد و داشته باشیم . با تشکر شایان

  • رستا
    0

    خداخانوادشونولعنت کنه که همچین کاری کردند.مقام معظم محترم لطفاپیگیری کندازاین آدمابعیدنیست فردابه بچه اش بگه آدم بکش

  • روزبه
    0

    چرا جرم وبزه کاری در شهرهای مذهبی ایران بالاست ؟ شرم اور نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها