دستگیری سرکرده باند سارقان منازل در اهواز

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری سرکرده باند سارقان منزل با ۲۱ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

دستگیری سرکرده باند سارقان منازل در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با رصد دقیق اطلاعاتی سرکرده باند سارقان را که سابقه دار، فرا استانی و از سوی مراجع قضایی در تعقیب بود در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری طلا به همراه تعداد زیادی انواع کالا و لوازم خانگی سرقتی کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت منزل در شهرستان اهواز اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در ماهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در شهرستان ماهشهر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ رضا پاپی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی، و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌ پلیس به ۱۲ فقره انواع سرقت از قبیل ۶ فقره منزل،۲ فقره قطعات خودرو ،۲ فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره و ۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا ی
    0

    ای کاش سارقان آب اهواز وکل خوزستان هم دستگیر بشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها