بیمارستان ۶۰ تخت خوابه ارتش در زاهدان افتتاح شد

بیمارستان ۶۰ تخت خوابی کرونایی ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار ۲۳ تیرماه در زاهدان افتتاح شد.

بیمارستان ۶۰ تخت خوابه ارتش در زاهدان افتتاح شد

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش اظهارداشت: پس از دستور اکید فرمانده کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات ساخت بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان آغاز شد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی با بیان اینکه در گذشته بیمارستان‌های صحرایی اصفهان و تهران نیز با موفقیت اجرا شده افزود: با توجه به شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان و وزش بادهای شدید موسمی و گرد و خاک و گرمای شدید، نوع سازه کاملا متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب شده که در مقابل سرما، گرما و بادهای شدید عایق و در مقابل زلزله ایمن است.

وی بیان کرد: این بیمارستان ۶۰ تختخوابه به تمام امکانات پزشکی و بیمارستانی مجهز شده و در صورت نیاز و ضرورت قابلیت افزایش ظرفیت تا ۱۰۰ تخت را نیز دارد.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش از ساخت ۲ بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل خبر داد و افزود: عملیات ساخت این بیمارستان‌ها با سرعت در حال انجام است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهارداشت: این بیمارستان‌ها مجهز به دستگاه‌های اکسیژن ساز، ونتیلاتور و اتاق احیا هستند.

سرهنگ خلبان رحمانی تصریح کرد: مرد میدان همه اقدامات و عملیات مردمیاری ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش است و هوانیروز نیز آماده است همه ظرفیت‌هایش را تا لحظه استقرار شرایط عادی در این استان پای کار داشته باشد.

وی افزود: در مقابل این مردم شریف و بزرگ، لحظه‌ای از کار خسته نخواهیم شد و همکارانم در خدمت به مردم این استان افتخار می‌کنند.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: همچنین به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش،ضمن انجام عملیات آبرسانی مقطعی با تانکر و اهدای صدها هزار بسته آب معدنی، عملیات لوله کشی آب ۱۷ روستا در سیستان و بلوچستان را نیروی زمینی ارتش بر عهده گرفته که بزودی انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داروغه
    0

    ارتش فدای ملت .ملت فدای ارتش.

  • داروغه
    0

    برادر ارتش تو حامی ملتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها