بوکسور المپیکی ایران: تنها برای پرچم و مردم ایران مبارزه می‌کنیم

ملی‌پوش وزن ۷۵ کیلوگرم بوکس ایران در المپیک توکیو گفت: به دور از همه صحبت‌ها برای کسب بهترین نتیجه و با قدرت عازم توکیو می‌شویم.

بوکسور المپیکی ایران: تنها برای پرچم و مردم ایران مبارزه می‌کنیم

سید شاهین‌ موسوی درباره شرایط ملی‌پوشان بوکس برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیح داد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم‌ و روز به روز پیشرفت می‌کنیم‌. در اردوی‌ کیش هم فشار تمرینات چند برابر بود و دمای بالای هوا هم کار را سخت می‌کرد. الان در تهران هم تمرینات را شروع کرده‌ایم‌ تا کم کم برای اعزام آماده شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از نظر آمادگی جسمی و روحی برای حضور در توکیو آماده هستند؟ اظهار کرد: شکر خدا هم من و هم دانیال از نظر جسمی آماده هستیم. الان با تمرکز بیشتری روی مسائل ذهنی کار می‌کنیم هرچند که از آن نظر نیز برای مبارزات سخت المپیک آماده هستیم.

المپین بوکس ایران درباره شرایط وزنی خود نیز گفت: یک مقدار وزنم بالا هست اما مشکلی نیست. یک یا دو کیلو اضافه وزن را تا روز مسابقات برطرف می‌کنم.

او درمورد پیش بینی خود از رقابت‌های المپیک نیز گفت: ما برای کسب بهترین نتیجه خواهیم جنگید چون تنها به اینکه در المپیک باشیم راضی نیستیم. کار بسیار سخت است و ان‌شاءالله که بشود با دست پر به کشور بازگردیم.

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم ایران در المپیک توکیو،‌ درمورد حریفان خود نیز گفت: برای ما هیچ حریفی ضعیف‌تر از دیگری نیست چون المپیک میدان بزرگی است. هر مسابقه حکم فینال را دارد، با بالاترین انگیزه و انرژی روی رینگ حاضر می‌شویم. به قولهایی که می‌دهند کاری نداریم و تنها برای پرچم و مردم ایران می‌جنگیم تا راضی باشند.

او درباره قول پاداش‌ها برای موفقیت در المپیک نیز گفت: تا کنون کسی چیزی نگفته است، اما باید از کمیته المپیک تشکر کنم که ورزشکاران را حمایت کرد. تا کنون نیز فقط آقای صالحی امیری به بوکسورها پاداش داده‌اند که باید از او تشکر کرد، اما همانطور که گفتم ما بدون توجه به این صحبت‌ها عازم توکیو می‌شویم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها