فرماندار:

سیل در زرند ۱۵ میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت

فرماندار شهرستان زرند از خسارت ۸ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی و خسارت ۷ میلیارد تومانی به زیرساخت های جاده ای، برق و... بر اثر سیل دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سیل در زرند ۱۵ میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت

علی صادق زاده با حضور در بین مردم روستای داهوئیه از توابع شهرستان زرند به آن ها قول مساعد در راستای آزادسازی مسیر رودخانه با انجام مطالعات دقیق و کارشناسی را داد.

عصر روز جمعه ۲۵ تیرماه جاری بارش شدید باران، باعث ایجاد سیل در روستای داهوئیه شد و در همان ساعات اولیه مردم روستا با فداکاری، جان چندین نفر از کودکانی را که در محل گرفتار شده بودند را نجات دادند.

رسول عربپور یکی از اهالی که ماشینش بر اثر سیل خسارت دیده، گفت: من در زمین کشاورزی بودم و متوجه شدم سیل دارد به سمت من می آید تا آمدم سوار ماشینم بشوم، دیدم زمان کافی ندارم؛ بنابراین ماشینم را رها کردم و جان خودم را نجات دادم.

یکی دیگر از اهالی این روستا بیان کرد: برای زیارت به جوار مرقد امامزاده سیدابراهیم رفته بودم که دیدم باران شدیدی شروع به باریدن کرد و با فاصله زمانی کمی سیل به راه افتاد که لحظه خیلی وحشتناکی بود.

محمود عربپور یکی از خادمین امامزاده سیدابراهیم روستای داهوئیه با اشاره به خسارت سیل به امامزاده تصریح کرد: امامزاده سید ابراهیم نیازمند نگاهی ویژه تر است و مسئولین باید برای جلوگیری از خسارت سیل ها در این روستا تدابیری انجام دهند.

بارش شدید باران روز جمعه به بعضی از مناطق دیگر شهرستان زرند همچون سربنان نیز خسارت وارد کرده است.

گفتنی است تعدادی از بسیجیان سپاه پاسداران و همشهریان زرندی به صورت خودجوش از ساعات اولیه به کمک سیل زدگان شهرستان آمده اند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها